پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
سوغاتي شيرين از دل نصف جهان:
ذوب آهن اصفهان، زير دستان شيران كازروني در خانه ذوب شد؛ ماموريت با موفقيت انجام شد و نيروی زمینی ارتش كازروني به مقر باز گشت.

به گزارش کازرون نما، از هفته سوم رقابت هاي ليگ برتر هندبال كشور تيم نيروي زميني كازرون در نصف جهان به يك برد شيرين دست يافت و دو امتياز حساس را به ارمغان آورد.

شیرمردان هندبال نیروی زمینی کازرون ذوب آهن اصفهان را ذوب کردند

اين ديدار كه در نيمه اول در يك بازي نزديك با نتيجه مساوی ١٠ بر ١٠ خاتمه يافته بود در شروع نيمه دوم با پيش افتادن تيم اصفهاني آغاز شد و تا دقيقه ٢٠ نيمه دوم به نفع تيم ميزبان در جريان بود؛ اما اين پايان بازي نبود و جوانان كازروني با خوش غيرتي ورق را برگردانده و با نتيجه ٢٣ بر ٢١ تيم يك دست ذوب آهن را ذوب كردند و اصفهان را به مقصد كازرون ترك نمودند تا پس از يك روز استراحت و پيگيري تمرينات، آماده نبرد با تيم صدر نشين زاگرس اسلام آباد غرب شوند .

گفتنی است: تیم نيروي زميني کازرون با اين نتيجه ٤ امتيازي شد و هم امتياز با تيم هاي سپاهان و مس كرمان و به دليل گل زده كمتر در رده چهارم جدول قرار گرفت. تيم زاگرس اسلام آباد با شش امتياز صدرنشين است.


نویسنده: امیرحسن شفیعی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷