پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
در نخستین هفته لیگ برتر مردان رخ داد:
هفته اول از سی و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور با شکست تیم های مدافع عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی برگزار شد.

به گزارش کازرون نما، عصر روز جمعه 20 مهرماه تیم قدرتمند هندبال نیروی زمینی ارتش کازرون در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران در دیداری خارج از خانه با نتیجه 24 بر 30 بازی را به میزبان پرانگیزه خود، تیم فراز بام دهدشت واگذار کرد. تیم فرازبام در حالی موفق به کسب یک پیروزی شیرین مقابل نایب قهرمان فصل قبل این رقابت ها شد که اولین حضور خود در لیگ برتر هندبال کشور را تجربه می کرد. این در حالی است که عصر روز پنجشنبه گذشته نیز تیم نفت گاز گچساران مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه 25 بر 20 مغلوب تیم زاگرس اسلام آباد غرب شده بود.

همچنین در دیگر بازی عصر جمعه تیم سربداران سبزوار میزبان صنعت مس کرمان بود که این بازی با نتیجه 25 بر 22 به نفع کرمانی ها خاتمه یافت.

شکست تیم های مدافع عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی هندبال باشگاه های ایران

گفتنی است: دو دیدار نیز از هفته اول به دلیل بلاتکلیفی تیم هپکو و عدم تکمیل ثبت نام تیم ذوب آهن اصفهان معوق شده است. بازی بین دو تیم هپکو اراک و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تا تعیین تکلیف تیم هپکو برگزار نشد. بازی بین دو تیم ذوب آهن اصفهان و نجف آباد اصفهان نیز تا تکمیل مدارک تیم ذوب آهن معوق ماند.


نویسنده: سرویس ورزشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷