پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
در یک دیدار خارج از خانه:
تیم هندبال نیروی زمینی ارتش کازرون ساعت 17 روز جمعه 20 مهرماه در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر هندبال کشور در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم فراز بام دهدشت خواهد رفت.

به گزارش کازرون نما، محمدرضا نکویی‌‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه به‌دلیل مسئله تأمین ارز برای تیم‌های ورزشی احتمالاً تیم هندبال کازرون در بازی‌های آسیایی حاضر نمی‌شود، اظهار داشت: چون ارز مبادله‌ای به تیم‌های ورزشی تعلق نمی‌گیرد امکان حضور در این بازی‌ها را نداریم.

اولین بازی تیم هندبال مردان کازرون در فصل جدید لیگ برتر جمعه برگزار می شود

رئیس هیئت هندبال کازرون با ابراز اینکه وضعیت تیم هندبال نیروی زمینی ارتش کازرون خوب است و تمرینات این تیم انجام شده است، افزود: این تیم برای بازی روز جمعه که نخستین هفته لیگ برتر هندبال آقایان است در آمادگی کامل به‌سر می‌برد و برای کسب پیروزی به میدان خواهد رفت.

وی با اعلام اینکه تیم هندبال نیروی زمینی ارتش کازرون ساعت 17 روز جمعه 20 مهرماه در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم فراز بام دهدشت خواهد رفت، خاطرنشان کرد: هرچند ورزش قابل پیش‌بینی نیست اما هدف ما قهرمانی در لیگ برتر هندبال است و امیدواریم با برد در بازی نخست، شروع خوبی داشته باشیم.

اولین بازی تیم هندبال مردان کازرون در فصل جدید لیگ برتر جمعه برگزار می شود

نکویی‌بخش با بیان اینکه بخشی از بازیکنان تیم کسانی هستند که دوران سربازی خود را می‌گذرانند و بخش دیگر بازیکنان، بومی شهرستان هستند و کنار اینها چند بازیکن کمکی نیز جذب  تیم شده است، عنوان کرد: در مجموع 50 درصد بازیکنان  این فصل بومی و 50 درصد غیربومی هستند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳