پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
رئیس کمیته امداد کازرون خبر داد:
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون از برگزاري جشن عاطفه ها در تمام مدارس و 30 مركز جمع آوري کمک های مردمی به دانش آموزان بی بضاعت در سطح این شهرستان خبر داد

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کازرون، بیژن سهرابی با اعلام این خبر افزود: جشن ملي و سراسري عاطفه ها که با رويكرد تامين نيازهاي دانش آموزان بي بضاعت و نيازمند برگزار مي شود، همزمان با سراسر کشور با شعار "لبخند مهر" در مدارس شهرستان کازرون نیز برگزار شد.

سهرابی مشاركت هاي مردمي را مهم ترين عامل پيشرفت برنامه هاي كميته امداد امام دانست و تصریح کرد: جشن عاطفه ها با همكاري كميته امداد، آموزش و پرورش، بسيج و صدا و سيما طي روزهاي 15 و 16 شهريور ماه در سطح شهرستان و 11 مهرماه در سطح مدارس برگزار مي شود.

رئیس كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان کازرون اضافه کرد: 637دانش آموز تحت حمایت این نهاد می باشند که 364 نفر از آنها یتیم و چشم به راه كمك هاي مردمي در جشن عاطفه ها هستند.

جشن عاطفه ها در تمامی مدارس و 30 پایگاه در کازرون برگزار شد

سهرابی با اشاره به اینکه 20 هزار پاکت جشن عاطفه ها در بین دانش آموزان توزیع خواهد شد اضافه کرد: سال گذشته بيش از 128میلیون تومان كمك هاي نقدي و غيرنقدي و انتظامی در شهرستان کازرون جمع آوري و بین دانش آموزان نيازمند توزيع گردید.

سهرابی یادآور شد: تلاش مجدانه در کاهش آلام نیازمندان در موسم بازگشایی مدارس، آشنایی خیرین با فعالیتهاي فرهنگی و آموزشی کمیته امداد، ارائه خدمات افزون تر به دانش آموزان تحت حمایت و کمک هاي موردي به دیگر دانش آموزان نیازمند، اجراي طرح محسنین و حامی یابی براي دانش آموزان نیازمند و ترویج روحیه نوع دوستی و فرهنگ انفاق از اهداف برگزاری جشن عاطفه ها است

وی اعتماد مردمی به کمیته امداد امام را سرمایه ای ارزشمند برای این نهاد خواند و تاکید کرد: در سایه این اعتماد است که مردم و خیرین نیکوکار شهرستان کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل کمیته امداد می دهند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان برسد.

سهرابی در ادامه با اشاره به اينكه جشن عاطفه ها هرساله در تمامي نقاط كشور برگزار مي شود، گفت: امسال بیش از 200 مدرسه و بيش از 30 مركز جمع آوري كمك هاي مردمي در سطح شهرستان کازرون ميزبان جشن عاطفه ها خواهد بود.

بنا به این گزارش، امسال جشن عاطفه ها علاوه بر برگزاری در تمامی مدارس شهرستان کازرون، طی مراسمی با حضور سرپرست اداره آموزش و پرورش، رییس کمیته امداد امام، مدیر و معلمان، سایر مسئولین شهرستان کازرون و حضور باشکوه دانش آموزان آموزشگاه متوسطه شهید دهقانی در این آموزشگاه برگزار شد.

جشن عاطفه ها در تمامی مدارس و 30 پایگاه در کازرون برگزار شد

در ابتدای این مراسم و پس از قرائت آیاتی از قرآن مجید و نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی و خیرمقدم گویی توسط مدیر آموزشگاه، یزدانی سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کازرون با اشاره به فواید انفاق و نوع دوستی از دیدگاه قرآن و ائمه اطهار، اظهار داشت: برگزاری جشن عاطفه ها از مصادیق کمک به هم نوع می باشد و دانش آموزان را تشویق به شرکت فعال در این مراسم نمود تا از این طریق نیازهای هم کلاسی های خود را مرتفع نمایند و از سوی دیگر فرهنگ نوع دوستی و انفاق در نسل جوان توسعه یابد.


نویسنده: شهریار تقدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹