پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

در چند روز گذشته برخی کانالهای تلگرامی با همکاری برخی سایت های شناخته شده، اتحادی را در مبارزه با دلالان ارز آغاز کردند که نتایج چشم گیری را به دنبال داشت.

در این اتحاد که همراهی سریع مردم را به دنبال داشت، ماهیت برخی از دلالان ارز و روش آنها در افزایش قیمت دلار افشا شد. این اقدام در کنار دستاوردهای اخیر دولت در عرصه بین الملل، اعلام حکم برخی مفسدان اقتصادی توسط قوه قضاییه و احتمال تصویب پیوستن ایران به برخی سازمان های بین الدولی در مجلس، سبب سقوط نسبی بهای دلار و هجوم برخی مردم برای فروش دلارهای خانگی شان تا پاسی از شب شد.

خانه ات را در قله آتش فشان بنا کن

کاریکاتور: پیام پورفلاح

آنچه در این میان در نگاه من جلوه کرد، استفاده از ظرفیت تلگرام در جهت تأمین منافع ملی بود. البته بودند کانال های مردم ستیزی که دیشب و دیروز تمام تلاش خود را برای افزودن حجم آتشی که از کوه تلگرام شعله می کشید به کار بردند تا کشور و مردم را طعمه آتش آرزوهای خود کنند و مانع از تحقق آن موج شوند؛ اما این تجربه نشان داد که برای در امان ماندن از آتش، چاره ای جز بنا کردن خانه در قله آتش فشان نیست.

امید که این اتحاد با قدرت ادامه یابد و هیچ یک از ارکان حکومت، اقدامی در جهت تضعیف این موج انجام ندهد.


نویسنده: رضا صنعتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳