پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
درپی انتشار تصاویری در فضای مجازی:
در پی انتشار تصویر دانش آموز کازرونی و آثار ضرب و شتم بر روی بدن وی، موضوع تنبیه بدنی دانش آموز ابعاد تازه ای یافته است و بررسی موضوع در دستورکار آموزش و پرورش استان قرار گرفته هر چند معلم مدرسه هرگونه تنبیه بدنی را به شدت تکذیب می‌کند.

به گزارش کازرون نما، حمیدرضا شعبانی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با دریافت تصاویری در فضای مجازی مبنی بر وقوع  تنبیه بدنی یک دانش آموز در روستای سیف آباد و مدرسه شهید شفیعی شهرستان کازرون، بلافاصله تیمی متشکل از چند تن از کارشناسان اداره آموزش و پرورش کازرون در مدرسه مربوطه حاضر و مامور بررسی و رسیدگی به این موضوع شدند.

وی افزود: خانواده این دانش آموز مدعی هستند که تنبیه بدنی شکل گرفته در حالی که معلم این مدرسه این مساله را تکذیب کرده و کبودی پهلوی دانش آموز را ناشی از افتادن این دانش آموز در جوی آب کنار مدرسه عنوان می‌کند.

ابهام در حادثه ضرب و شتم دانش‌آموز کازرونی + عکس

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه به اظهارات دو طرف، موضوع مجددا در حال بررسی است و تیمی از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان به مدرسه مربوطه اعزام و از طرفین دعوت به عمل خواهد آمد و تحقیقات بیشتری از معلم و دانش آموزان صورت خواهد گرفت و اطلاعات تکمیلی این حادثه بزودی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام خواهد شد.

شعبانی همچنین افزود: موضوع جلوگیری از تنبیه بدنی کرارا" در بخشنامه‌های مختلف به اطلاع همکاران فرهنگی رسانده شده و هرچند صیانت از حریم همکاران فرهنگی وظیفه ذاتی ما است، اما همانگونه که قبلا" اشاره شده، هرگونه تنبیه نیز خط قرمز آموزش و پرورش است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲