پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
رئیس هیئت هندبال کازرون تشریح کرد:
رئیس هیئت هندبال شهرستان کازرون در واکنش به خبر انصراف تیم هندبال کازرون از حضور در لیگ باشگاه های آسیا، با تشریح دلایل این کناره گیری، از مردم و خیرین برای تامین هزینه یک میلیاردی شرکت در این رقابت ها استمداد نمود

به گزارش کازرون نما، محمدرضا نکویی بخش در واکنش به خبر انصراف تیم هندبال کازرون از رقابت های آسیایی، با ارسال پیامی گفت: نظر به انتشار اخباری مبنی بر انصراف تیم هندبال کازرون از مسابقات جام باشگاه های آسیا و نگرانی جمعی از ورزش دوستان در این خصوص و جویای علت این انصراف و اعلام آمادگی حمایت مالی ایشان در صورت بازگشت به مسابقات، بدین وسیله هیات هندبال شهرستان ضمن پیگیری موضوع بازگشت به این مسابقات از طریق فدراسیون هندبال اعلام می دارد علت عدم حضور افزایش قیمت دلار و عدم در اختیار قرار گرفتن ارز مبادله ای می باشد که پیگیری های بسیاری در خصوص حل این موضوع صورت گرفته ولی به نتیجه نرسیده است.

اعزام تیم هندبال یک میلیارد تومان هزینه دارد/سه روز فرصت برای تامین هزینه و بازگشت به مسابقات باقی است

لذا با توجه به پیگیری ذکر شده در صورت تامین منابع مالی امکان این حضور میسور می باشد. بر همین اساس از کلیه کسانی که توان کمک و حمایت مالی را داشته و یا امکان اسپانسری تیم را دارند دعوت و تقاضای همکاری می نماید.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که قصد حمایت دارند خواهشمند است ظرف سه روز آینده حمایت خود را به صورت رسمی اعلام نمایند. ضمنا مبلغ مورد نیاز حضور در مسابقات حدود یک میلیارد تومان برآورد گردیده است.


نویسنده: سرویس ورزشی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹