پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

تهاجم همه جانبه به سنگربانان دین و انقلاب!، «انتقاد» یا «انتقام»!

قرن هاست که حوزه های علمیه و مراجع معظم تقلید با تمام مشکلات، سختی ها و دست اندازی های دشمن و سرویس های جاسوسی برای «بی ریشه» کردنِ «اندیشه» های دینی و تبدیل مدارس علمیه به اندیشکده های بی محتوا، اما با تمام قوا و همچون سدهای استوار در حفظ و حراست از ریشه های علوم علوی همت گماردند و زمینه ساز بزرگ ترین انقلاب بشری و اسلامی پس از بعثت رسول گرامی(ص) گردیدند. در این میان گرچه «نفوذی» های «عالم نما» و عمامه داران «مرجع گرا» نیز همواره برای «بی دین» و «بی بنیان» نشان دادن حوزویان وارد شدند اما به لطف هوشیاری بزرگ مردان و ابَر عالمان انقلابی و هم سو با اندیشه های امام خمینی (ره) و امام خامنه ای(حفظه الله)، طبل رسوائیشان از بام روشن گری ها نواخته شد و اکثریت مراجع معظم همچنان یاری رسان مردم، انقلاب، ولایت و‌ متدینین، استوار باقی ماندند!.

این روزها اما در کشاکش مشکلات دست ساز دشمن و جنگ آشکار اقتصادی و روانی و تلاش برای زدودن اعتقادات جوانان از مبانی اولیه انقلاب و دین و عملی نمودن توطئه ی جدایی مراجع و علمای بزرگ از حاکمیت، و تنها اندکی پس از تجمعی عدالت خواهانه در فیضیه و البته سخنانی که خالی از عیب و نقص نبوده و اشکالاتی هم بر آن وارد است، ناگهان هجوم ایادی نفاق و الحاد به حوزه ها آغاز و بی سابقه ترین توهین ها و نسبت های ناروا در پوششی از کلمات‌ و سخنان امام (ره) و حضرت آقا، به بزرگانی که خود پدید آورندگان کرسی های «اندیشه ورزی» و «ضد الحادی» در چند صد سال اخیر بوده اند، سرازیر می شود!؟.

در روزگاری که دستگاه های شنیعِ بوسفیانی، امیرمومنان علی(ع)، تنها صدای عدالت انسانی، قله ی علم و تقوا و فضیلت، امام عارفان و متهجدان را به «بی نمازی» و‌ «بی دینی» و اولاد طاهرینش را به عوامل «خارجی» نسبت دادند، بی جهت نیست که حالا نیز، به خاطر وجود عده ای اندک و بی مقدار از نفوذی های بی اعتقاد به دین و سیاست در درون بعضی از حوزه ها، تمام مراجع، چراغ های تابان علم و اجتهاد و تقویت کنندگان ریشه های دین و انقلاب را به «بی دینی» و «بی سوادی» و تربیتِ شاگرادن «بی اعتقاد» به دین، انقلاب، امام و رهبری، متهم نمایند .

ای کاش متوجه بودیم که همان نفوذی های بی اعتقاد به دین و انقلابِ رخنه کرده در لباس روحانیون و اساتید آموزش دیده ی جنگ های روانی در موساد و سیا، حالا چگونه از حامیان امام(ره) و فرماندهان عالی مقدارِ سربازان روح اله و بقیة اله عج، انتقام می گیرند!؟ و ای کاش حداقل، متدینین و خودی ها در این دام گرفتار نمی شدند و ای کاش در «ناآرام» کردن فضای روحی جوانانمان و محافظان از «سنگربانانمان»، با دشمن همراهی نمی کردیم!، بصیرتِ یارانِ حسین ابن علی(ع) در ماه «ذی الحجه» سال ۶۰ از هجرت، مفید و کارساز بود!، نه بعد از ذبح سید جوانان بهشت در بعدازظهر عاشورای سال ۶۱ و... .


نویسنده: امان اله دهقان فرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲