پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
با قهرمانی شطرنجباز شیرازی:
نخستین دوره رقابت های شطرنج پیشکسوتان هشت استان کشور که به میزبانی کازرون برگزار شد، پایان یافت و نفرات برتر آن معرفی شدند.

به گزارش کازرون نما، رئیس هیات شطرنج کازرون، شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: این رقابت ها با عنوان جام پیشکسوت شطرنج کازرون، محمدحسن رستی که 72 سال در این رشته فعالیت دارد و قهرمان ارتش های جهان بوده، برگزار شد.

صمد محمودی افزود: در این رقابت ها بیش از 54 شطرنج باز از استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، کرمان و یزد به روش سوئیسی در قالب 9 دوره و به مدت 2 روز با هم پیکار کردند.

او گفت: در این مسابقه ها، ساسان ربیعی از شیراز مقام اول را کسب کرد و فریدون مختاری از اصفهان و احمد محمدی از یاسوج (مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد) به ترتیب دوم و سوم شدند

محمودی بیان کرد: همچنین در این رقابت ها از محمد حسن رستی، پیشکسوت شطرنج کازرون با نشان و لوح سپاس هیات شطرنج استان فارس، تجلیل شد.

رقابت های شطرنج پیشکسوتان کشور در کازرون پایان یافت

رئیس هیات شطرنج استان فارس هم در آیین اختتامیه این رقابت ها اظهار داشت: برگزاری این مسابقه ها باهدف بالا بردن سطح آگاهی و تجربیات پیشکسوتان شطرنج کشور برگزار شد و امیدواریم در آینده با توجه به آمادگی کازرون و هیات شطرنج این شهرستان، شاهد برگزاری رقابت های شطرنج کشور در این منطقه باشیم

سیاوش جواهری افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقه ها که به صورت ریتدی برگزار شد این است که سطح آگاهی شطرنج بازان برای شرکت در رقابت های بین المللی افزایش یابد.


منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳