پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۷۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم کازرون در مجلس گفت: در طرح سوال از رییس‌جمهور به آثار تورمی و تشدید نابسامانی‌های اقتصادی ناشی از پیامی که از این سوال به جهان مخابره شد، هیچ توجهی نگردید.

به گزارش کازرون نما، حسین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص جلسه روز سه شنبه گذشته گفت: سوال از رییس‌جمهور اگر چه حق نمایندگان است اما اینکه در این موقعیت زمانی به جریان افتاد کج سلیقگی بود. این اقدام پیام منفی به بازار و چراغ سبز به دشمنان نظام جمهوری اسلامی بود.

این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خطاب به متقاضیان سوال از رییس جمهور و استیضاح وزرا، گفت: آیا پیش‌بینی واکنش‌های اقتصادی و سیاسی داخلی و خارجی و آثار منفی سوال از رییس جمهور و استیضاح وزرا را داشتید؟  به نظر می‌رسد که چنین پیش‌بینی انجام نشد.

سوال از رییس‌جمهور چراغ سبز به دشمنان نظام بود

نماینده مردم کازرون در مجلس با شکننده دانستن اقتصاد کشور، گفت: اقتصاد ایران به تاسی از اقتصاد دنیا و البته با چاشنی التهاب، تاثیرپذیری روانی زیادی از سیاست ها و کنش و واکنش‌های سیاسی و غیرسیاسی دارد. متاسفانه در قضیه سوال از رییس‌جمهور به آثار تورمی و تشدید نابسامانی‌های اقتصادی ناشی از پیامی که از این سوال به جهان مخابره شد، هیچ توجهی نشد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رضو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
مدیر کازرون نما میگوم انگا خیلی بازدید کننده نداری کاش هم روز عید فطر افتتاش نکردبدی و اگرم میخوی بوفروشش لااقل یه تبلیغ بوک
مدیر پایگاه
سلام بر آغ رضوی گل و دوس داشتنی
این روزها البته دور، دورِ شبکه های اجتماعی است و اغلب اخبار را از این فضاها دنبال می کنند. اما خُب قابلیت آرشیو و جستجو در سایت ها بیشتر و برای ماندگاری در طول سال های آینده برای جستجوگران مناسب تر است. بر همین اساس ما هدف خود را بر همین کار متمرکز کرده و اخبار جاری را در کانال و مسائل عمیق تر و تحلیل ها را در سایت و کانال منتشر میکنیم.
با این حال اما از زمان شروع به کار مجدد سایت در عید فطر تا الان کل سایت (شامل صفحه اول و صفحات داخلی و سرویس های مختلف) بالغ بر 2 میلیون و صفحه اول سایت نیز نزدیک به 90 هزار بازدید داشته است.
این نیز بگذرد دوست عزیز
شاد باشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما 
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
آقای رضازاده اگر مینیموم ولایتمداری یا ولایت شناسی داشت به خود اجازه نمی داد وقتی رهبر معظم انقلاب آنچنان از جلسه سوال از رئیس جمهور به وجد آمد و آن را نماد مردم سالاری دینی و پویایی در نظام اسلامی توصیف کرد اصل آن جلسه را مذمت نمی کرد. متاسفم برای شورای نگهبان کازرون که نتیجه ی تاییداتش چنین میشه.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
جناب آقای رضا زاده نماینده مردم فهیم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
ضمن تشکر از مردم فهیم شهرستان کازرون و تمامی خوانندگان فهمیده سایت های خبری بابت سعه صدر و حوصله ای که در تحمل برخی سخنان برخی مسئولین دارند ، به عنوان یک شهروند بر خود لازم می دانم مواردی را به نماینده محترم شهرستان جناب آقای رضا زاده متذکر شوم.
1- جناب آقای رضا زاده حضرتعالی از سوی مردم شهرستان انتخاب شده اید تا زبان بیان و مطالبه آن ها در خانه ملت باشید. فراموش نکنید که شما از سوی این مردم و برای پیگیری منافع این مردم انتخاب شده اید و اگر نبود انتخاب همین مردم عزیز جنابعالی چنین جایگاهی جلوس نکرده بودید. پس برادرانه شما را نصحیت می کنم که فراموش نکنید اعتبار و جایگاه کاری فعلی شما توسط همین مردم شهرستان کازرون تعیین شده است و صرفاً برای اینکه پیگیر منافع آن ها باشید.
لذا خواهشمند است انجام امور مربوط به این مردم که برای آن انتخاب شده اید اولویت اول کاری شما باشد.
2- جناب آقای رضا زاده هر آنچه شما در محافل رسمی و عمومی به زبان می آورید به پای مردم فهیم شهرستان کازرون نوشته می شود ، لذا شایسته است در موضع گیری های خود نسبت به مسائلی که در سطح کلان در کشور مطرح می شود خدای ناکرده عجولانه و غیر کارشناسانه ، سخنی به زبان نیاورید. باید مواظب بود که اعتماد مردم نسبت به تدبیر و بصیرت نماینده خودشان آسیب نبیند.
وقتی رویدادی مهم در سطح ملی و فراملی حادث می شود ، از اهل تدبیر انتظار می رود که با مطالعه و لحاظ جمیع جهات ، سخن به زبان بیاورند.
3- جناب آقای رضا زاده شما نماینده های منتخب مردم هستید تا از سوی همین مردم مطالباتشان را پیگیری کنید ، نظارت کنید ، بررسی کنید ، بازخواست کنید ، وزیر را ، رئیس جمهور را . برادر گرامی اگر نمایندگان این مردم کارشان را در مجلس به خوبی و در چارچوب قوانین و مقررات انجام دهند وضعیت چنین نمی شود که اقتصاد به سوی آسیب پذیری متمایل شود.
هر شخصی که به آن اختیار و مسئولیت داده می شود باید در قبال آن پاسخگو باشد ، فراموش نکنید که همه ی نمایندگان ، مدیران ، وزراء ، رئیس جمهور خادم این ملت هستند و در مقابل عملکرد خود باید پاسخگو باشند.
وقتی یک کشور از درون سالم و قوی باشد در برابر هیچ فشار و قدرت بیرونی آسیب پذیر نخواهد بود ، لذا شما نگران این نباشید که خارج از مرزهای این مملکت دشمنان ما چه برداشت هایی می کنند ، از شما به عنوان یک فرد آگاه به زبان آوردن این سخنان عجیب است چرا که تاریخ نشان داده است همیشه دشمنان ما طرحی را علیه ما دردستور کار خود داشته اند و حتی برخی دکترین های تغییر و یا سرنگونی را صرفاً برای کشور ما طراحی کرده اند ، بنابراین شایسته است افراد مسئول به فکر فراهم سازی زمینه های تقویت داخلی و مبتنی بر توانمندی های داخلی باشند.
اگر هر نماینده ای در حوزه نمایندگی مربوطه عزم خود را معطوف مدیریت منابع موجود برای رفع مشکلات اقتصادی نماید ، کمک به تحکیم اقتصاد داخلی نموده است و لازم نیست نگران این باشد که خارج از مرکز های این مملکت ، چه خدعه ی اتقصادی طراحی می شود.
جناب آقای رضا زاده مطالبی که خدمت حضرتعالی عرض شد نصایح اداری و کاری می باشد از سوی یکی از شهروندان این شهرستان که جنابعالی تا زمانی که در کسوت نمایندگی هستید و تا زمانی که آثار عملکرد جنابعالی بر سر این شهرستان سایه دارد ، مشغول ذمه ایشان می باشید.
و من الله توفیق
شهروند
97/06/17
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷