پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
با برگزاری مرحله سوم لیگ دوچرخه سواری کوهستان:
سومین مرحله از مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان بانوان در فارس با قهرمانی دوچرخه سوار نوجوان دختر کازرونی به پایان رسید

به گزارش کازرون نما، فرصت‌هایی که برای ایجاد نشاط و تحرک بانوان در حوزه‌های ورزشی در استان ایجاد می‌شود باید مغتنم شمرده شود. لذا هیات دوچرخه‌سواری فارس با تاکید بر اهمیت ایجاد فرصت برای ورزش کردن قهرمانی بانوان مسابقات عدیده‌ای را در طول سال برگزار می‌کند.

نایب رئیس هیات دوچرخه‌سواری فارس با ابراز رضایت از برگزاری یک رقابت سالم و پویا برای بانوان در 19 مردادماه امسال، به خبرنگاران گفت: مرحله سوم لیگ دوچرخه سواری کوهستان رنکینگ بانوان استان به میزبانی هیات شیراز برگزار شد.

دختر نوجوان دوچرخه سوار کازرونی فاتح مسابقات قهرمانی فارس شد

لیلا حجازی ادامه داد: خوشبختانه این رقابت‌ها با استقبال بی‌سابقه ۳۵ نفر از ورزشکاران بانوان استان در محیطی سالم و صمیمی برگزار شد..

نایب رئیس هیات دوچرخه‌سواری فارس با تاکید بر اهداف عالی این هیات در حوزه ورزش بانوان بیان کرد: تلاش ما با هدف رساندن بانوان به جایگاه اجتماعی مطلوب است تا بتوانند در تمامی عرصه ها نقش آفرینی موثری داشته باشند.

وی با اعلام نتایج این رقابت‌ها گفت: در رده سنی جوانان مهوش شبانی از کازرون، زهرا نوذری از سپیدان و فاطمه ابراهیمی  از شیراز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و در رده بزرگسالان نیز  فاطمه باشفاعت، نجمه سپهرتاج امیرسالار و الناز رفیعی از شیراز مقام اول تا سوم این رده را از آن خود کردند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷