پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۶
وزير كار و امور اجتماعي قول داد
وزير كار و امور اجتماعي گفت: قول مي‌دهم 5 ميليارد تومان را براي حمايت از طرح‌هاي كارآفريني كه از سوي مبتكران و مخترعان استان فارس ارائه شود و داراي توجيه اقتصادي باشد، تامين كنم.
به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز ، محمدجهرمي عصر امروز در جمع نخبگان، مخترعان و مبتكران استان فارس افزود: تمام طرح‌هاي تهيه و ارائه شده از سوي مبتكران كارآفرين كه نيازمند تسهيلاتي كمتر از 100 ميليون تومان باشد، در صورت داشتن توجيه اقتصادي، توسط استان موافقت خواهد شد.
جهرمي با تصريح بر اينكه پيشرفت كشور منوط به حمايت از نخبگان جامعه، مخترعان و مبتكران است، ادامه داد: طرح‌هايي كه نيازمند بيش از 100ميليون تومان تسهيلات باشد، بايد پروسه طولاني‌تري را طي كند.
وزير كار و امور اجتماعي با بيان اينكه تمام مبتكران و مخترعان نمي‌توانند و قرار نيست كار‌آفرين بوده و طرح‌هاي ابداعي خود را در عمل اجرا كنند، گفت: به دنبال برپائي نمايشگاهي از نوآوري‌ها و ابتكارات و اختراعات اين افراد هستيم تا بتوانيم زمينه جلب نظر و جذب سرمايه‌گذاران را فراهم كنيم.
جهرمي با تصريح بر اينكه مسائل مطرح شده و نوشته شده از سوي مبتكران و مخترعان در اين جلسه را بررسي و پاسخ مناسب را ارائه خواهد داد، گفت: بايد تلاش كنيم كه سرمايه‌گذاراني را كه قادر به پذيرش ريسك اجراي ابتكارات و اختراعات باشند را فراهم كنيم.
به گزارش فارس در اين جلسه تعدادي از مخترعان و مبتكران فارسي در خصوص مشكلات و تنگناهاي پروسه كاري خود و ورود به عرصه توليد انبوه توضيحاتي ارائه دادند.
رئيس مركز امور نخبگان و مبتكران شهيد فهميده استان فارس نيز گفت: با حمايت استاندار فارس به دنبال ايجاد يك نمايشگاه دائمي در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي شيراز هستيم.
مظفر والي با بيان اينكه يكي از خيرانديشان و خيرين قول مساعدي براي تامين فضاي كارگاهي جهت اجراي پروژه‌هاي آزمايشي و تكميل طرح‌ها و اختراعات مبتكران را داده است، افزود: اميدوار هستيم كه با حمايت‌هاي دولت بتوانيم بخشي از مشكلات مبتكران و مخترعان را مرتفع كنيم.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶