پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲
خطیب جمعه کازرون:
خطیب جمعه کازرون با اشاره به ثبت منظر ساسانی از جمله مجموعه بیشاپور به عنوان میراث جهانی، گفت: با ثبت یک اثر تاریخی، در حفظ آن حساسیت بیشتر و در معرفی، جذب گردشگر و اشتغال می‌تواند موثر باشد.

به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام محمد خرسند در بخشی از خطبه های نمازجمعه این هفته کازرون، ثبت جهانی آثار دوره ساسانیان به‌ویژه شهر بیشاپور را موفقیتی برای سازمان میراث فرهنگی و آثار باستانی کشور و شهرستان کازرون دانست و با تشکر از کسانی که این موضوع را پیگیری کردند گفت: با ثبت یک اثر تاریخی، در حفظ آن حساسیت بیشتر و در معرفی، جذب گردشگر و اشتغال می‌تواند موثر باشد.

وی با یادآوری سخن مقام معظم رهبری در مورد نقش برجسته تنگ چوگان کازرون گفت: در شرایطی که اروپایی‌ها فخر فروشانه خودشان را شهروندان درجه یک و برتر می‌دانند، ما نیز باید گذشته خودمان را با حفظ این آثار تاریخی نشان دهیم.

ثبت یک اثر تاریخی در حفظ آن و جذب گردشگر و اشتغال موثر است

امام جمعه کازرون متذکرشد: حفظ این آثار نباید خللی در زندگی مردم به‌وجود آورده و همه باید در حفظ آن کمک کنند.

خرسند با بیان اینکه شهرداری کازرون از نظر درآمد وضعیت مناسبی ندارد، اظهارداشت:  تورم، گرانی و حتی مسائل اخیر شهرستان در این موضوع بی‌تاثیر نبوده است.

وی از شورای شهر کازرون خواست تا با کمک کارشناسان راهی برای جذب سرمایه گذار و درآمدزایی پیدا کنند و گفت: یکی از وظایف شورای شهر درآمدزایی است نه فقط نظارت؛ از کازرونی‌های مقیم مناطق مختلف نیز می‌خواهیم در شهر خود سرمایه‌گذاری کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹