پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
با سرمایه گذاری بخش خصوصی:
خط تولید موتورسیکلت و دوچرخه برقی با سرمایه گذاری یک هزار و 500 میلیارد ریالی بخش خصوصی در ناحیه صنعتی شهید مصلحیان شهرستان کازرون افتتاح شد.

به گزارش کازرون نما، مدیرعامل شرکت شرکت های صنعتی فارس پنجشنبه در حاشیه افتتاح این خط تولید اظهار داشت: روزانه 40 دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه برقی در این واحد صنعتی تولید خواهد شد

احد فتوحی افزود: پیگیر تسهیلات بانکی به سرمایه گذار متولی راه اندازی این خط تولید برای توسعه این واحد صنعتی و افزایش میزان تولید آن هستیم و براین باوریم که باید از سرمایه گذاران واقعی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت کنیم

وی بیان کرد: حمایت از سرمایه گذاران به عنوان رکن اصلی تولید کالای ایرانی در دستور کار قرار دارد و به سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی، مشوق های سرمایه گذاری تعلق می گیرد.

فتوحی ادامه داد: همچنین در شهرک های صنعتی از سرمایه گذاران برای توسعه فناوری های بالا و از شرکت های دانش بنیان برای استقرار در این شهرک ها حمایت و به آنها مشوق های لازم اعطا می شود

خط تولید موتورسیکلت و دوچرخه برقی در کازرون افتتاح شد/افزایش ظرفیت تولید نیازمند حمایت دولت

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در بخش دیگری از مطالب خود به آغاز اجرای طرح توسعه تصفیه خانه ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون اشاره و بیان کرد: پیمانکار این طرح انتخاب شده و قرار است این پروژه با اعتباری افزون بر 14میلیارد ریال تا پایان سال 97 به انجام رسد.


افزایش ظرفیت تولید مستلزم حمایت دولت است

مدیر واحد تولید موتورسیکلت و دوچرخه برقی ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون نیز به خبرنگارن گفت: این خط تولید با سرمایه گذاری شخصی و بدون دریافت تسهیلات راه اندازی شده و زمینه اشتغال 60 نفر را مهیا کرده است.

مصطفی تقربی افزود: موتورسیکلت های تولیدی این واحد صنعتی سرعت آن بین 40 تا 80 کیلومتر است و با شارژ باطری آن می توان مسافتی بین 170 تا 200 کیلومتر را طی کرد

خط تولید موتورسیکلت و دوچرخه برقی در کازرون افتتاح شد/افزایش ظرفیت تولید نیازمند حمایت دولت

وی ادامه داد: کمک به سلامت محیط زیست، صرفه جویی در مصرف سوخت و جلوگیری از آلودگی صوتی از جمله ویژگی های موتورسیکت های برقی است.

تقربی افزود: تقاضای 300 میلیارد ریال تسهیلات را ارایه کردیم اما متاسفانه مصوب نشده است و اگر دولت حمایت کرده و تسهیلات مورد نیاز را پرداخت کند، خط تولید این واحد صنعتی را بالاتر خواهیم برد و شمار کارگران نیز به 100 نفر افزایش خواهد یافت.


منبع: ایرنا
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰