پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۶۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
در بیانیه نماینده کازرون در مجلس تاکید شد:
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه 17 خردادماه در مورد لزوم وحدت و پیروی از قانون بیانیه ای خطاب به مردم شریف و انقلابی و شهیدپرور شهرستان کازرون منتشر کرد.

به گزارش کازرون نما، حسین رضازاده نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در این بیانیه که نسخه ای از آن امروز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: با عرض تاسف و تاثر فراوان از حوادث اخیر در شهرستان کازرون و تسلیت به خانواده جان باختگان و دلجویی از مصدومان و خسارت دیدگان حوادث اخیر از عموم همشهریان عزیز استدعا دارم با ایجاد همدلی، اتحاد و هماهنگی بین خود و مسئولان و تقویت اخوت و صمیمیت هرچه بیشتر، مسئولان را در جهت تلاش برای رفع مشکلات و خواسته های به حق خود یاری دهند.

نماینده کازرون در مجلس افزوده است: توسعه همه جانبه این شهرستان فقط و فقط در سایه این اتحاد و تفاهم بین همه اقشارجامعه اتفاق خواهد افتاد و بنده به عنوان خدمتگذار شما در راستای رفع مشکلات و خواسته های شما از تمام توان خود با حمایت شما عزیزان بهره خواهم گرفت و به لطف خداوند بزرگ مشکلات حل خواهد شد.

در تقسیمات کشوری، همه قانون را فصل الخطاب بدانند

رضازاده افزود: امیدوارم اخوت و صمیمیت بین شما همشهریان به ویژه اهالی شریف شهر کازرون و شهر قائمیه همانند گذشته پایدار و مستدام باشد و در خصوص تقسیمات کشوری همگی قانون را فصل الخطاب خود قرارداده و از ایجاد حساسیت هایی که مورد سوءاستفاده دشمنان انقلاب و آسیب به مردم عزیز کشورمان را فراهم می کند پرهیز کنیم تا به امید خداوند متعال مسئولان محترم شهرستان با ایجاد همدلی و هماهنگی در راستای خدمت به شما عزیزان و رفع مشکلات و مطالبات به حق شما موفق شوند.

شایان ذکر است این بیانیه شامگاه پنج شنبه در چند گروه مجازی منتشر شد که کازرون نما به دلیل عدم اطمینان از اصالت نامه از انتشار آن خودداری کرد که در نهایت امروز خبرگزاری ایرنا به طور رسمی این بیانیه را منتشر کرد.

این بیانیه اگر چه دیرهنگام بود ولی به نوعی حاوی پیامی وحدت بخش بوده و در صورت همت و صداقت مسئولین می تواند آغاز فصل نوینی در زدودن کدورت ها و حل اختلافات و تلاش در جهت حل مشکلات شهرستان کازرون باشد.


منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بی بته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
ایشون کاملا درست میگن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹