پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۶۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
خطاب به مردم کازرون صورت گرفت:
بیش از صد تن از طلاب بسیجی کازرونی در بیانیه ای ضمن حمایت از مواضع اخیر امام جمعه کازرون و تقبیح رفتار و گفتار نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، بر حفظ نظم، آرامش و دوری از هرگونه تجمع که موجبات سوءاستفاده ی معاندین و فرصت طلبان را فراهم کند تاکید کردند

به گزارش کازرون نما، امضاء کنندگان این بیانیه همچنین خواستار نظارت جدی بر عملکرد نماینده کازرون از سوی کمیسیون نظارت بر عملکرد نمایندگان شدند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

باسمه تعالی

مردم عزیز کازرون

انقلاب اسلامی ایران، همواره به عنوان پدیده ای منحصر به فرد و درهم شکننده ی هیمنه ی مستکبرین جهانی در عرصه های مختلف مطرح بوده است و این قدرت را در سایه ی مکتب سرخ علوی و غیرت و همیت جوشان مردمی خود به دست آورده است. مردمی که در عرصه های مختلف، نفرت و انزجار خود را از هر آن چه مستکبر و مستکبرمآب و رفتار مستکبرانه نشان داده و در دوره های مختلف تاریخی چنین حکومت ها و افرادی را با نهِ بزرگ خود برجای شان نشانده و جایگاه حقیقیشان را به آنها گوشزد کرده است؛ مردم رشید کازرون نیز در صف مقدم این نبرد 40 ساله حضور داشته و بر این حضور می بالند و 1300 شهید بزرگ خود را در انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام سندی بر ادعای خود می دانند.

اکنون نیز که پس از گذشت روزهایی از وقایع ناگوار کازرون، به همت #بزرگان_مذهبی و #معتمدین_محلی شهر کازرون، آرامشی مطلوب بر شهرمان حاکم گشته، چنین دستاوردی را قدر دانسته و چون همیشه انزجار خود را از هر رفتار مستکبرانه و خودمحورانه ای از جانب مسوولین اعلام می دارد و نسبت به فروتنی آنان تعظیم خواهد داشت، چرا که به خوبی می داند رفتار ناشایست و خالی از #تدبیر مسوولان، بسیار بیشتر و کارسازتر از نقشه های دشمنان خارجی، پیکره ی اعتماد عمومی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را با آسیب های فراوان و جانکاه روبرو خواهد کرد.

بیانیه 100 تن از طلاب بسیجی کازرون در حمایت از امام جمعه کازرون

عکس تزئینی است

بر همین اساس، جمعی از فرزندان این مرز و بوم، در سالروز رحلت معمار بزرگ چنین انقلاب مستکبرستیزی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای 15 خرداد، از یک سو حمایت خود را از مواضع و عملکرد متواضعانه ی امام جمعه ی محبوب و هوشمند شهر کازرون در وقایع اخیر و جلسه ی معارفه ی فرماندار جدید شهرستان کازرون در حمایت از حقوق و مطالبه ی به حق مردم کازرون و از سوی دیگر انزجار خود را از رفتار و گفتار تفرقه افکنانه جناب آقای حسین رضازاده در جلسه معارفه ی مذکور اعلام داشته، ضمن تاکید بر حفظ نظم، آرامش و دوری از هرگونه تجمع که موجبات سوءاستفاده ی معاندین و فرصت طلبان را فراهم کند، از مسوولین محترم کمیسیون نظارت بر عملکرد نمایندگان مجلس تقاضای بررسی عملکرد وی در ایام گذشته از نمایندگی مردم شریف شهرستان کازرون را داریم.

والسلام علیکم و رحمت الله

جمعی از طلاب بسیجی کازرون

لازم به ذکر است تعداد امضاءکنندگان این بیانیه همچنان رو به افزایش است و پس از نهایی شدن به نهادهای مسوول ارسال خواهد شد.


نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
خودشان از خودشان تعریف کرده اند!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹