پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
طبق ارزیابی کمی و کیفی:
بر اساس ارزیابی ها و نظارت های صورت گرفته توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کازرون به لحاظ عملکرد، کیفیت، کمیّت و اثرگزاری فعالیت ها در عرصه های مختلف و همچنین نقش آفرینی به موقع، موفق به کسب عنوان نخست در رقابت با دیگر رده های همتراز خود در سطح استان فارس شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، این ارزیابی از فعالیت های صورت گرفته درسال 1396 در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی، فضای مجازی، علمی، صنفی، نقش‌آفرینی در حوزه های دانشگاهی و منطقه‌ای و اردوهای جهادی انجام شده است.

محسن رحمانی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در گفتگو با خبرنگاران با تشکر از همکاری و تعامل مثبت مسئولین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کازرون در سال 96 با بسیج دانشجویی، اظهار داشت: بسیج دانشجویی به عنوان میراث گرانبها و یادگار ارزنده امام راحل و فراگیر و بزرگ ترین تشکل دانشجویی در کازرون، بازوی توانمندی برای دانشگاه ها شناخته می شود که در عرصه های مختلف به فعالیت می پردازد.

بسیج دانشجویی کازرون رتبه نخست استان فارس را کسب کرد

وی با یادآوری این موضوع که هدف نهایی بسیج دانشجویی، کادرسازی و تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی است، گفت: بسیج دانشجویی کارنامه روشن و درخشانی در این حوزه دارد.

رحمانی استفاده از ظرفیت تخصصی دانشجویان بسیجی و اعضای مجمع ادوار این تشکل دانشجویی توسط ادارات و نهادهای کازرون را ضروری دانست و بیان داشت: بسیج دانشجویی کازرون دست همکاری خود را با ادارات و نهادهای مختلف شهرستان جهت مشاوره و حل مشکلات و چالش های موجود دراز می کند و در حد توان و بضاعت خود آماده معرفی دانشجویان متخصص با دارا بودن تفکر جهادی می باشد.

لازم به ذکر است بسیج دانشجویی کازرون در سال 95 نیز توانسته بود جایگاه نخست استان را کسب نماید و طی دهه گذشته همواره رتبه های برتر استان را از آن خود کرده است.


نویسنده: روابط عمومی بسیج دانشجویی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴