پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
با حکم وزیر کشور:
وزیر کشور طی حکمی داریوش دهقان را به عنوان فرماندار جدید شهرستان کازرون منصوب کرد.

به گزارش کازرون نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور طی حکمی داریوش دهقان را به عنوان فرماندار شهرستان کازرون منصوب کرد.

در حکم وزیر کشور خطاب به داریوش دهقان آمده است:

"به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس به سمت فرماندار شهرستان کازرون منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله‌العظمی خامنه‌ای "مدظله‌العالی" موفق باشید."

داریوش دهقان فرماندار کازرون شد

گفتنی است: داریوش دهقان پیش از این سرپرست بخشداری چنارشاهیجان شهرستان کازرون، سرپرست فرمانداری تازه تاسیس خرامه  در دولت احمدی نژاد و فرماندار شهرستان کوار در دولت حسن روحانی بوده است.

به گزارش کازرون نما، انتصاب داریوش دهقان از آن جهت بیشتر حائز اهمیت است که کازرون طی یکسال گذشته به دلیل پیگیری طرح تفکیک این شهرستان با انتزاع دو بخش چنارشیجان و کوهمره نودان از کازرون و ایجاد شهرستان جدید "کوه چنار" از سوی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی با تجمعات مردمی در مخالفت با این طرح مواجه بوده و این تجمعات طی هفته های اخیر به اغتشاشات و درگیری هایی در مرکز شهرستان کازرون انجامید که منجر به کشته شدن 4 جوان کازرونی و زخمی شدن شماری از همشهریان و نیروهای انتظامی در این ناآرامی ها شد.

انتصاب فرماندار بومی از جمله مطالبات مردم کازرون در خلال تجمعات و اعتراضات به طرح تفکیک این شهرستان خصوصا در ملاقات فعالین اجتماعی – سیاسی کازرون با استاندار و نیز در ملاقات مردم کازرون طی سفر اردیبهشت ماه استاندار فارس به این شهرستان بوده است.


نویسنده: سرویس سیاسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳