پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
» خبر
پیرامون وقایع اخیر کازرون صورت گرفت:
انجمن اسلامی معلمان کازرون پیرامون وقایع اخیر کازرون و مساله طرح تفکیک این شهرستان، نامهای خطاب به حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران نوشتند.

به گزارش کازرون نما، متنم نامه انجمن اسلامی معلمان کازرون خطاب به رئیس جمهور کشورمان به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

چه کنم با غم دل، چه کنم با این درد، چه کنم با دل تنها، که نشد باور من، تو و خاموشی!!!؟

 ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ، جناب آقای حسن روحانی

  با سلام

خون دلی که امروز مردم خطّه کازرون می خورند، محصول عملکرد کیست؟

مسئولین وزارت کشور در پی یک اقدام نابخردانه و در پی درخواست غیر معمول نماینده فعلی شهرستان کازرون، طرح تفکیک مناطقی از این شهرستان را رقم زدند که موجب برانگیختن احساسات بخشی از مردم کازرون و نهایتاً بروز حوادث تلخ 26 و 27 اردیبهشت ماه سال جاری گردید.

رسانه های رسمی و بسیاری از مسئولین، نیروهای معاند یا اراذل و اوباش را علت بروز این گونه حوادث می دانند. اما آیا واقعاً قدرت تشکیلاتی معاندین نظام در حدی است که قادرند به سرعت در نقاط مختلف کشور حاضر شده و اعتراضات مردمی را به خشونت بکشند؟ 

مگر این ها همان مردمی نیستند که نظام به حضور آنها در راهپیمایی ها و انتخابات ها می بالد؟ پس چرا همیشه حرکت های اعتراضی این مردم به گره کور اراذل و اوباش ختم می گردد!!؟؟

جناب رئیس جمهور: الفاظ معمول برخی رسانه های رسمی، شایسته حرکت اعتراضی مردم کازرون نیست. مردم کازرون در فضای یأس آلودِ سال 92 با صرف هزینه های شخصی و رأی به حسن روحانی، در انتخاب شما نقش زیادی داشتند.

این ها همان مردمی هستند که در اردیبهشت ماه 1396 در اوج شماتت دوستان و تبلیغات رقبا که معتقد به بی نتیجه بودن انتخاب مجدد شما بودند، با کمک به ستاد انجمن اسلامی معلمان – که بدون حمایت ستادهای مرکزی، نقش محوری ستاد تبلیغاتی حسن روحانی در کازرون را بر عهده داشت – موجب پیروزی شخصی شدند که اکنون مورد خطاب ما است. این ها آمدند تا وزرای مورد نظر شما بتوانند سکان مدیریتی ارشد کشور را به دست گرفته و طرحی نو دراندازند. اما آیا اطلاعیه وزرات کشور تحت امرِ جناب رحمانی فضلی، برازنده تلاش های آنان است؟

جناب روحانی: امروز، زمان سکوت نیست. ما شهادت می دهیم که تنها عامل بروز تشنج در شهر کازرون، طرح جداییِ بخشی از شهرستان بود که از یک سال قبل مورد اعتراض آرام مردم کازرون قرار گرفت و همراهی وزیر کشور با این درخواست غیر معمولِ نماینده شهرستان که منجر به حوادث اخیر گردید، مستلزم دقت و وسواسِ بیشتری از سوی دولت جنابعالی بود.

انجمن اسلامی معلمان کازرون ضمن ابراز تأسف از فرصت های تلف شده و با تأکید بر این که حوادث تلخ اخیر زمینه رشد تنش و تفرقه را برای سال های متمادی در منطقه فراهم نموده ، تقاضا دارد ؛ با عنایت به ضعف کارشناسی بدنه وزارت کشور در این مورد و عملکرد بسیار ضعیف و غلطِ استاندار قبلی و فعلی فارس در قبال این طرح که منجر به بروز چنین فجایعی گردید، تا پایان خردادماه جاری وزیر کشور را از سِمَتِ وزارت برکنار نمایید. باشد که اقدام شما سرمشق دولت مردان آینده، قرار گیرد.

 و من الله التوفیق

انجمن اسلامی معلمان کازرون
نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹