پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
خطیب جمعه کازرون:
خطیب جمعه کازرون با توصیه به مردم کازرون برای جدا کردن صف خود از کسانی که امنیت را به خطر می اندازند، گفت: برای خطای یک مسوول نباید شهر به آتش کشیده شود و باید با مسببان این جریان به شدت برخورد شود.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نمازجمعه امروز 28 اردیبهشت ماه کازرون با اشاره به وقایع روزهای گذشته در این شهرستان که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان شد، اظهار داشت: مطالبات باید به درستی مطرح شود تا سوءاستفاده برای بدخواهان فراهم نشود.

وی با توصیه به مردم کازرون در راستای عدم توجه به شایعات در فضای مجازی، افزود: مطالب و شایعاتی گفته می‌شود که صحت ندارد و باید در این زمینه دقت شود.

امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه من با شما عهدی بستم که مطالبات را پیگیری کنم، اذعان کرد: در وعده‌ای که داده شد هیچ تغییری صورت نگرفته و تصمیمات روال خود را طی می‌کند.

وی ادامه داد: بخش‌نامه‌ و ابلاغ در این زمینه انجام نشده و تجمعات دلیل و توجیهی ندارد چراکه طرح پیشنهادی تا انجام بررسی و کارشناسی متوقف شده است.

خرسند با اشاره به اینکه در فضای آرام نیز می‌توانیم مطالبات را پیگیری کنیم، گفت: افرادی که به مردم تعرض کرده و به آتش کشیدن بانک‌ها اقدام کردند از اهالی کازرون نبودند و این مسئله باید پیگیری شود که این افراد از کجا خط گرفته و اقدام هتاکانه انجام دادند.

امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه پیگیری خواسته‌ها باید در فضای آرام انجام شود، تصریح کرد: مسوولان باید به‌گونه‌ای عمل کنند که این مسائل به بحران تبدیل نشود.

وی با اشاره به اینکه برای خطای یک مسوول نباید شهر به آتش کشیده شود، گفت: با مسببان این جریان باید به شدت برخورد شود.

خرسند با اشاره به اینکه با ایجاد ناآرامی هیچ کدام از اقدامات عمرانی به‌موقع عملی نمی‌شود، تاکید کرد: دشمنان به گوش باشند که نمی‌توانند از این جریان سوء استفاده کنند.

وی به شهروندان کازرونی توصیه کرد که صف خود را از کسانی که امنیت را به خطر می‌اندازند جدا کرده و نباید با دست خود خانه خویش را خراب و به سمت برادر خود سنگ پرت کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷