پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۵۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
به دنبال درگیری های خونین کازرون صورت گرفت:
محمد بحرانی هنرمند شاخص و صداپیشه مطرح کشور که از شب گذشته با شروع فصل 5 برنامه خندوانه در شبکه نسیم مجددا به همراه شخصیت عروسکی محبوب "جناب خان" به تلویزیون بازگشته، در جدیدترین پست اینستاگرامش در خصوص حوادث روزهای اخیر کازرون، شهر زادگاه پدر و مادری اش در اعتراض به طرح تفکیک شهرستان کازرون واکنش نشان داد.

به گزارش کازرون نما، این هنرمند دوست داشتنی با انتشار عکسی از پدربزرگ مادری اش مرحوم "شیخ ضیاء بحرانی" در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت:

"شیخ ضیا بحرانی.

باب ضیا. پدر مادرم. تصویر ابدی و ازلی من از یک پدربزرگ. مهربان. زیبا. با ذوق. خوش اخلاق. خوش زبان. قصه گو... پدر بزرگ. باب ضیا که روحش در آرامش باشد انشالله، سالیان سال بزرگِ بازار کازرون بود. مطمئنم صدای اذان زیبا و پرطنین باب ضیا که هر روز ظهر تمام بازار کازرون را پر می کرد هنوز که هنوز است در گوش بازاریان قدیمی تر زنده است.

واکنش محمد بحرانی هنرمند محبوب کشورمان به حوادث این روزهای کازرون

خاطرات کودکی ام از کازرون و تنگ تیکو و شاپور و سیدحسین و خونه ی خالجان و عموناصر تا ابد در ذهنم با صدا و تصویر باب ضیا پیوند خورده است.

کازرون شهر پدر و پدربزرگم این روزها حال خوشی ندارد. پر از التهاب و خشم. پر از درد. و آیا فریاد رسی هست که صدای دادخواهی مردم مظلوم و محروم این شهر را بشنود؟

جناب آقای رییس جمهور، هیات دولت، مجلس... صدای کازرون را می شنوید؟

آقای نماینده ی مجلس. شما قرار است صدای بی صدایان این خاک و دیار باشید پس تا دیر نشده لطفا لطفا گوش و قلب خود را باز کنید.

واکنش محمد بحرانی هنرمند محبوب کشورمان به حوادث این روزهای کازرون

و کاش خشم و التهاب خیلی زود دست از سر این شهر بردارد و جای آن را گفتگوی مسالمت آمیز و سرشار از تفاهم بگیرد که از خشم جز خشم زاییده نمی شود.

به هر حال کازرون هزاران سال است که کازرون بوده و هزاران سال همچنان کازرون خواهد ماند. به امید پروردگار...."


نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0
0
ای کازرونی های عزیز! در انتخابات چشم خود را باز کنید و به ناشناس رأی ندهید, فقط به کسی که سالها است می شناسید و می دانید که واقعا خدارا در نظر می گیرد و به فکر شهرستان کازرون و کاردانهم هست رأی نمایندگی بدهید. به أنهایی رأی نمایندگی بدهید که مطمین و خدمتگزار باشند نه متظاهر و خرابکار و دروغگو, که بهشهرستان خیانت کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸