پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
استاندار فارس:
استاندار فارس با اشاره به اتفاقات پیش آمده در شهرستان کازرون گفت: به رغم وجود برخی درگیری های پراکنده، در مجموع شرایط و اوضاع این شهرستان تحت کنترل قرار دارد.

به گزارش کازرون نما، اسماعیل تبادار، پنجشنبه در حاشیه جلسه کارگروه توسعه صادرات فارس در شیراز در جمع خبرنگاران افزود: کسانی که یا خودشان در چنین تجمع هایی شرکت می کنند یا دیگران را تشویق و تحریک به شرکت می کنند قطعا خواهان منافع مردم و شهرستان و استان نیستند.

وی این تجمع ها را کاملا غیرقانونی دانست و گفت: قطعا همکاری و همراهی مردم سبب خواهد شد که جلو سوء استفاده افرادی که خواستار آرامش و آسایش مردم نیستند گرفته شود.

اوضاع در کازرون تحت کنترل است / درگیری شامگاه چهارشنبه تنها یک کشته داشته

تبادار گفت: در جریان اتفاقات اخیر ما بین مردم حضور پیداکردیم و خواسته ها و مطالب مردم را شنیدیم ولی این درگیری ها بیانگر این است که عده ای به دنبال سوء استفاده و طرح مسائل دیگر هستند و خواسته قبلی مردم را دنبال نمی کنند.

استاندار فارس ادامه داد: مردم به شایعات شبکه های اجتماعی توجه نکنند، این آمار درباره کشته شدگان و مصدومان صحت ندارد و شامگاه چهارشنبه تنها یک نفر در این درگیری ها کشته شده است.


منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴