پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
پس از گذشت یک روز از سفر استاندار به کازرون:
با گذشت یک روز از سفر استاندار فارس به کازرون، بازدید از پروژه های عمرانی و سخنرانی در جمع مردم این شهر، ابهامات موجود در سخنان استاندار در این بازدید یک روزه اما مورد بحث مردم و فعالان فضای مجازی می باشد.

به گزارش کازرون نما، عده ای سخنان استاندار فارس در مورد طرح تفکیک شهرستان کازرون را ابهام انگیز و تایید تلویحی تجزیه کازرون می دانند.

طرح تفکیک شهرستان کازرون و ابهامات موجود

استاندار فارس در دیدار با مردم اعلام کرد طرح موصوف از هیات دولت به استانداری فارس عودت داده شده تا اصلاحات مد نظر مردم در آن گنجانده شود. ظاهرا از دید مسئولین اصلاحات مد نظر مردم مستثنی شدن دهستان های دشت برم و انارستان از این طرح می باشد؛ در حالی که منتقدین سخنان استاندار معتقدند هدف از اعتراضات مردم کازرون ملغی شدن کل طرح و حفظ یکپارچگی کازرون می باشد. آنها به سخنان جهانگیری اشاره می کنند که اعلام کرد اصولا دولت تصمیمی برای کازرون ندارد و این طرح از دستور کار هیات دولت خارج شده است. منتقدین  بازدید استاندار از پروژه های عمرانی کازرون را یک مُسکن بدون پشتوانه مالی و اجرایی کافی برای منحرف کردن اذهان از طرح تجزیه کازرون می دانند.

طرح تفکیک شهرستان کازرون و ابهامات موجود

از طرف دیگر پاره ای از مردم معتقدند از ابتدای اعتراضات  مردم کازرون مخالفتی با تشکیل  شهرستان جدید نداشته اند و صرفا مخالف الحاق دهستان های دشت برم و انارستان به شهرستان جدید بوده اند. این دسته معتقدند اعتراضات مردم به  گوش مسئولان رسیده است و عملا الحاق این دو  دهستان به شهرستان جدید منتفی گردیده است. این دسته از مردم معتقدند بازدید از پروژه های عمرانی صوری نبوده و مقامات اجرایی جهت جبران مافات و محرومیتی که بر کازرون رفته است با گوش دادن به صدای اعتراضات مردمی توجه به توسعه کازرون را در برنامه خود قرار داده اند.

به نظر می رسد عدم شفافیت در سخنان مسئولین و دو پهلو سخن گفتن باعث طرح ابهامات جدید در اذهان مردم و بی اعتمادی گردیده است. از طرفی این گونه دوپهلو سخن گفتن می تواند ناشی از درک شرایط و لحاظ کردن محذوریت های مدیریتی برای کنترل بهینه بحران باشد.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵