پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
در نخستین جشنواره عکس درنا:
در نخستین جشنواره زیست محیطی درنا، عکسی از طبیعت روستای دوان شهرستان کازرون اثر محمودرضا پولادی طبیعت گرد، فعال محیط زیست و عکاس طبیعت به عنوان عکس منتخب شاخه چشم اندازهای طبیعی و گردشگری برگزیده شد و در شاخه مشکلات محیط زیستی نیز اثر لیلا زبردست از کازرون رتبه سوم جشنواره را کسب کرد.

به گزارش کازرون نما، نخستین جشنواره عکس درنا که از بهمن ماه گذشته با همکاری مشترک سازمان حفاظت محیط زیست استان فارس و اداره کل آموزش وپرورش فارس برگزار شده بود، در نهایت عصر روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 97 با برگزاری مراسم پایانی و گزینش عکس های برتر به کار خود پایان داد.

این جشنواره عکاسی در دو شاخه "چشم اندازهای طبیعت وگردشگری فارس" و "مشکلات و آلودگی های زیست محیطی" برگزار گردیده بود که حدود 6000 قطعه عکس برای شرکت در مسابقه از سوی علاقمندان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

هیئت داوران جشنواره از بین این شش هزار عکس 52 عکس را برای مرحله نهایی انتخاب نمود؛ که درنهایت دوازده عکس در دو شاخه مذکور به عنوان عکس های برتر شناخته شدند.

عکس طبیعت روستای دوان اثر عکاس کازرونی به عنوان اثر منتخب شناخته شد

در مراسم پایانی این جشنواره که در دبیرستان علوم پزشکی شیراز برگزار گردید، مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس و ریاست سازمان محیط زیست استان فارس آقای دکتر محمودی و همچنین آقای دکتر امانی ریاست سازمان تالیف کتب درسی و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش، سرکار خانم حیدری و احمدی حضور داشتند.

در این مراسم ابتدا دکتر محمودی ریاست سازمان حفاظت محیط زیست در سخنانی بر لزوم تلاش همه جانبه برای احیای محیط زیست استان و کشور سخنرانی نمود و سپس دکتر امانی ریاست سازمان تالیف کتب درسی در خصوص گنجانده شدن کتاب انسان و محیط زیست در بین دروس متوسطه و اهمیت توجه به مباحث این کتاب سخنرانی کرد.

عکس طبیعت روستای دوان اثر عکاس کازرونی به عنوان اثر منتخب شناخته شد

در ادامه، مراسم اعلام نتایج جشنواره عکس درنا برگزار گردید که خوشبختانه عکس طبیعت کازرون (دوان) که توسط محمودرضا پولادی عکاس و فعال زیست محیطی کازرونی گرفته شده بود به عنوان عکس نخست و مقام برتر جشنواره عکس درنا در شاخه چشم اندازهای طبیعی و گردشگری برگزیده شد و لوح یادبود و تندیس جشنواره توسط دکتر امانی به ایشان اهدا گردید. همچنین عکس سرکار خانم لیلا زبردست از کازرون در شاخه مشکلات محیط زیستی نیز رتبه سوم جشنواره را از آن خود کرد


مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲