پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
» خبر
اختصاصی کازرون نما:
جلسه نمایندگان کازرونی های مقیم شیراز با تبادار استاندار فارس به منظور بیان دغدغه مردم کازرون در مخالفت با طرح تفکیک این شهرستان در دفتر استاندار تشکیل شد

به گزارش اختصاصی کازرون نما، صبح چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه، نمایندگان کازرونی های مقیم شیراز شامل مهندس حمیدرضا بادآهنگ شهردار اسبق کازرون، حسین موحدیانی فعال اقتصادی، حاج علی اسدزاده فعال سیاسی، اجتماعی و روزنامه نگاری، مهندس منصور صالح پور فرماندار اسبق شهرستان کازرون، مهندس علیرضا جویبار فعال اقتصادی و اجتماعی و معاون اتحادیه صنف ماشین آلات کشاورزی و صنعتی، دکتر حسین دهدشتی از مدیران صنعت برق استان فارس، سرهنگ علی طباطبایی از معاونان اسبق فرماندهی انتظامی فارس و مشاور امام جمعه شیراز، حاج علی روحانی از مدیران اسبق جهاد کشاورزی کازرون، احمد ابول پور عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری استان فارس و کهکیلویه و بویراحمد و دکتر محسن پور وکیل دادگستری و حقوق بین الملل در جهت گفتگو با استاندار فارس و بیان دغدغه مردم کازرون در خصوص مخالفت با طرح تفکیک این شهرستان در دفتر استاندار با وی ملاقات کردند.

جلسه نمایندگان کازرونی های مقیم شیراز با استاندار فارس برگزار شد

در این جلسه که با حضور مهندس اسماعیل تبادار استاندار فارس، مهندس هادی پژوهش جهرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، سیدیحیی هاشمی مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات و صابر سهرابی مدیرکل روابط عمومی و بین الملل استانداری فارس برگزار شد، چهره های کازرونی مقیم شیراز مهمترین مسائل و مشکلات اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و مدیریتی شهرستان کازرون خصوصا مسائل پیرامون طرح تفکیک این شهرستان و اجتماعات اعتراضی اخیر را با استاندار و معاونین ایشان مطرح نمودند که طی آن استاندار فارس قول پیگیری جدی این مسائل را شامل موارد زیر به فعالان کازرونی داد.

جو امنیتی شهرستان و مسئله احضار فعالین اجتماعی و برخوردها سریعا رفع شده و مدیرکل سیاسی استانداری فارس جهت حل و فصل این مساله و عادی شدن فضای امنیتی ورود پیدا کرده و به زودی به کازرون سفر کند.

استاندار تاکید کرد که طرح تفکیک شهرستان کازرون متوقف شده است و در وقت معین با اعلام قبلی کارشناسان مجددا طرح را به صورت کامل و جامع بررسی خواهند کرد.

استاندار فارس تصریح نمود که در هرحال دهستان انارستان و دشت برم به هیچ عنوان از کازرون جدا نخواهد شد.

برای تسریع در پیشرفت پروژه های تونل محرم و تونل دیکانک و اختصاص بودجه بیشتر به آن اقدام شود که در همین رابطه با دستور استاندار فارس، معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل امروز راهی کازرون شدند که هم اکنون در فرمانداری کازرون جلسه ای در خصوص مسائل عمرانی در حال برگزاری است.

مسئله احیاء تالاب پریشان به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

جهت تامین بودجه لازم برای تسویه حساب با پیمانکار بیمارستان امام علی(ع) کازرون و آغاز بهره برداری از آن پیگیری جدی انجام گرفته و در دستور کار قرار گیرد.

پیشنهاد ارتقاء فرمانداری کازرون به فرمانداری ویژه به مراجع بالاتر داده شده و استانداری در حال پیگیری جدی این مساله می باشد.

استاندار فارس به زودی زود به کازرون سفر کرده و با مردم این شهر دیدار خواهد کرد. همچنین استاندار فارس قول داد که نشستی نیز با کازرونی های مقیم شیراز داشته باشد و نمایندگان کازرونی های مقیم شیراز زمان آن را تعیین و هماهنگ کنند.

چهره های کازرونی حاضر در جلسه همچنین از استاندار خواستند تا فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان از چهره ها و نخبگان بومی شهرستان انتخاب شوند.

جلسه نمایندگان کازرونی های مقیم شیراز با استاندار فارس برگزار شد

گفتنی است پنجشنبه شب گذشته (31 فروردین ماه) جمعی از کازرونی های مقیم شیراز در حسینیه کازرونی های این شهر حضور یافتند که پس از سخنرانی حاج علی اسدزاده، دکتر دهدشتی، دکتر محسن پور و جناب آقای رعیت پیشه در خصوص تجمعات و اعتراضات اخیر مردم کازرون در مخالفت با طرح تفکیکی این شهرستان، مقرر گردید گروهی متشکل از نمایندگان کازرونی های مقیم شیراز و فعالان سیاسی و اجتماعی که با رای حاضران در جلسه انتخاب شدند با استاندار فارس جلسه حضوری برقرار کرده و ایشان را نسبت به خطرات تصویب چنین طرح تفرقه افکنانه ای آگاه کنند؛ که جلسه امروز بر اساس تصمیمات آن نشست برگزار گردید.


نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸