پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
زنگنه خبر داد:
خانم زنگنه مسئول اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کازرون گفت: نمایشگاه کتاب از تاریخ دوم لغایت بیستم اردیبهشت ماه 1397پذیرای بازدید عموم همشهریان کازرونی خواهد بود

به گزارش کازرون نما، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کازرون با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به مناسبت فرارسیدن اعیاد فرخنده شعبانیه، اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب نموده است.

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در کازرون

سرکار خانم زنگنه کازرونی نژاد مسئول اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کازرون ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسین(ع) و هم چنین میلاد با سعادت قمر بنی هاشم حضرت ابالفضل العباس و نیز امام سجاد(ع)، طی سخنانی بیان داشت: نمایشگاه کتاب با 40 درصد تخفیف و با موضوعاتی از قبیل مذهبی، تاریخی، روانشناسی، کودک و نوجوان، ادبیات و... از روز یکشنبه مورخ دوم اردیبهشت ماه 1397 برپا شده است و تا بیستم اردیبهشت ماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون از ساعت 9 صبح پذیرای عموم همشهریان گرانقدر کازرونی خواهد بود.


نویسنده: سرویس فرهنگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸