پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
» خبر
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون:
محسن رحمانی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون ضمن تاکید بر ضرورت حضور استاندار فارس در کازرون، گفت: برخی افراد قصد به انحراف کشاندان مطالبات مردم كازرون را دارند

به گزارش کازرون نما، محسن رحمانی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در گفتگو با خبرگزاری فارس با بیان اینکه موافقین طرح شهرستان «کوه چنار» دعوت بسیج دانشجویی را برای مناظره با مخالفین این طرح نپذیرفتند، افزود: نماینده شهرستان یک‌سال‌ونیم قبل در اسفندماه 94 در تریبون نمازجمعه کازرون شایعات پخش شده مبنی بر جدا کردن زادگاه خود چنارشاهیجان و ایجاد شهرستان جدید را شدیداً تکذیب کرده بود.

وی افزود: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون پس از مطرح شدن این طرح طی دو نامه کتبی و رسمی یکی در تاریخ 5 دی ماه 96 و دیگری در تاریخ 7 فروردین ماه 97 از نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی دعوت کرده بود تا با حضور در میان دانشجویان به سوالات آنان پاسخ دهد اما متأسفانه وی تاکنون به این دعوت پاسخی نداده است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولی از استانداری فارس یا وزارت کشور به شایعات پاسخ نداد تا اینکه متأسفانه مردم به دعوت برخی گروه‌های سیاسی و اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد در قالب تجمعات خیابانی که نهادهای مربوطه همواره بر غیرقانونی بودن آن تأکید داشتند، خواستار پیگیری مطالبات خود شدند.

برخی افراد قصد به انحراف کشاندان مطالبات مردم كازرون را دارند

رحمانی گفت: مردم به عملکرد دولت تدبیر و امید و نماینده مجلس انتقاد داشته و خواستار توقف و یا اصلاح طرح بودند، امّا متاسفانه رسانه‌های ضدانقلاب از همان ابتدا سعی کردند با وارونه جلوه دادن این تجمعات و انعکاس برخی شعارهای خاص، آن را بر علیه نظام جلوه دهند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون تاکید کرد: خواص سیاسی باید بدانند که ضدانقلاب همواره مثل لاشخورهای سیاسی در کمین نشسته و در صدد سوء استفاده هستند؛ بنابراین باید در تصمیم‌گیری بسیار سنجیده عمل کنند.

وی افزود: برخی با مطرح کردن مسائلی مثل «استان فارس غربی به مرکزیت کازرون» ضمن سوء استفاده از احساسات پاک مردم، بر شعله‌ور شدن این تجمعات دمیدند و مطالبات را به انحراف کشاندند.

 

محسن رحمانی با اشاره به اینکه مسئولان دولتی و نماینده با سکوتشان موجب تقویت حضور مردم شدند و همچنین یکی از نمایندگان شیراز با تحلیلی غیرکارشناسانه خود که انگیزه مردم از حضور در خیابان‌ها را مسائل معیشتی دانسته بود موجب عصبانیت بیش از پیش مردم شد، تاکید کرد: ضروری است استاندار فارس هر چه زودتر در شهرستان حاضر شده و به صورت اقناعی با نمایندگان مردم سخن بگوید.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون خاطر نشان کرد، استکبار جهانی از مردم شهرستان کازرون به واسطه سوابق درخشان انقلابی کینه و عقده در دل دارد و طبیعی است که مطالبات را اینگونه جلوه دهند. اما مردم شهرستان کازرون رسانه‌های بیگانه را نامحرم می‌دانند.

وی در پایان از دولت خواستت با تصمیمی راه‌گشا که مطالبات همه در آن در نظرگرفته شده باشد، لبخند را بر لبان مردم برگرداند.


نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
اذان صبح
۰۴:۳۵:۳۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۰۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۳
غروب آفتاب
۱۹:۵۳:۰۲
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۴۱