پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
» خبر
با درخواست عضو کازرونی شورای عالی استان ها از جهانگیری:
طی نامه اعضای شورای شهر کازرون که با پیگیری نماینده شورای شهر کازرون در شورای عالی استان ها به دکتر اسحاق جهانگیری تحویل داده شده بود، دفتر معاون اول رئیس جمهور به استاندار فارس دستور داد که در خصوص خروج طرح انتزاع روستاهای انارستان و دشت برم از شهرستان کازرون از دستور کار واحد تقسیمات کشوری اقدام کند.

به گزارش کازرون نما، اعضای شورای اسلامی شهر کازرون در تاریخ 20 فروردین ماه طی نامه ای به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، ضمن اشاره به ویژگی ها و پیوندهای تاریخی، اجتماعی، مذهبی و طبیعی مناطق دشت برم، بیشاپور، امامزاده سید حسین و انارستان با کازرون و نیز براساس غیر کارشناسی بودن و لحاظ نشدن خواست مردم دهستان دشت برم و نیز لزوم یکپارچگی مدیریت منطقه حفاظت شده ارژن – پریشان، از وی خواسته بودند تا دستور خروج این طرح از دستور کار واحد تقسیمات کشوری را صادر نماید.

طرح انتزاع انارستان و دشت برم از کازرون مجددا بررسی می گردد

طرح انتزاع انارستان و دشت برم از کازرون مجددا بررسی می گردد

گفتنی است محمدامین مهرورز عضو شورای شهر کازرون و نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها نیز ماه گذشته در خلال نشست اعضای این شورا در تهران، ضمن پیگیری نامه قبلی شورا، نامه دیگری را جهت انتقال مطالبات مردم کازرون در مخالفت با طرح تفکیک این شهرستان به معاون اول رئیس جمهور تحویل داد که بر اساس آن امروز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه، دفتر معاون اول رئیس جمهور طی نامه ای به تبادار استاندار فارس دستور داد تا در خصوص خروج طرح انتزاع دهستان های دشت برم و انارستان از شهرستان کازرون بررسی و اقدام کند

طرح انتزاع انارستان و دشت برم از کازرون مجددا بررسی می گردد

طرح انتزاع انارستان و دشت برم از کازرون مجددا بررسی می گردد


نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
اذان صبح
۰۴:۳۵:۳۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۰۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۳
غروب آفتاب
۱۹:۵۳:۰۲
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۴۱