پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

جناب آقای پارسایی نماینده مردم شریف شیراز

باسلام و احترام

اخیرأ مصاحبه‌ای از جنابعالی در مورد مسائل اخیر شهرستان کازرون صورت گرفته است. حضرتعالی در ضمن مصاحبه مسائل اخیر شهرستان کازرون را به مسائل معیشتی مردم ربط داده اید. از آنجا که شما  سخنگوی فراکسیون امید مجلس می باشید، مصاحبه شما مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفت. با اینکه اینجانب هیچگونه شناختی نسبت به قبل از نمایندگی مجلس شما ندارم و برای اولین بار نام شما را پس از پیروزی در انتخابات شنیدم. باید به شما عرض کنم که ناعادلانه قضاوت فرمودید و از این بابت به شما پیشنهاد می دهم که ابتدا از درگاه احدیت طلب استغفار نمایید و سپس از محضر مردم شریف کازرون عذرخواهی و طلب بخشش نمایید. برای اغلب مردم شهرستان کازرون دلیل این سخنان شما روشن می باشد شما بر اساس حس قومیت هم از نوع نژادی و هم از نوع سیاسی، با بی انصافی مسائل اخیر که دلیل آن بر همه روشن است را به ناحق وارو جلوه دادید. جناب پارسایی، مردم شریف کازرون و بخش های حومه آن دارای تاریخی سرشار از مجاهدت و بزرگی هستند. مردم شهرستان کازرون به  شکم پرستی  شهرت ندارند، که بخاطر معیشت به خیابان بریزند و برای شکمشان داد بزنند، دلیل اصلی هم  تاریخ مجاهدات و رفتارهای مبارزاتی آنها در طول تاریخ است. جناب پارسایی مردم کازرون پای مکتب خمینی کبیر تربیت شده اند، همان امام بزرگی که فرمودند: «اگر ما را محاصره اقتصادی کردند فرزند رمضانیم و اگر ما را محاصره نظامی کردند فرزند عاشورائیم». تاریخ گواه است که مردم شهرستان کازرون در بزنگاه های مختلف به خوبی فرزندان رمضان و عاشورا بوده اند.

مگر فراموش کرده اید تاریخ مبارزات انقلابی آنان؟ مگر فراموش کردید مجاهدت آنان در جبهه‌های جنگ تحمیلی ؟ مگر فراموش کرده اید رشادت بچه های کازرونی در نبرد  شهرهای نبل والزهرا درسوریه؟

در پایان از برای وظیفه دینی امر به معروف بار دیگر به شما برادرانه توصیه میکنم که از مردم کازرون هرچه سریعتر عذرخواهی نمایید.


نویسنده: علی اسدزاده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴