پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
طی چهارمین همایش سالانه تجلیل از دانش آموزان صورت گرفت:
چهارمین همایش سالانه ی تجلیل از دانش آموزان متوسطه اول، دوم و هنرستان های آموزش و پرورش کازرون، چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه با حضور دو چهره علمی برجسته کازرونی دانشگاه های کشور و نیز چهره های موفق شهرستان در جمع 550 نفر از دانش آموزان این شهرستان برگزار شد

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، این مراسم با حضور و سخنرانی پروفسور نعمت الله ریاضی مدیر گروه و استاد تمام فیزیک بنیادی دانشگاه شهید بهشتی تهران، پروفسور حبیب شریف رییس بنیاد نخبگان فارس و استاد تمام دانشگاه شیراز از چهره های علمی برجسته کازرونی و دکتر کاظم دهقانیان فرد نویسنده و شاعر، سعید قناعتی مدیر شرکت ایران خودرو کازرون و کار آفرین موفق (هوش برتر اقتصادی) و سرکار خانم سیده مهتاب نبوی دارنده مدال نقره و طلای شنای کشوری و نویسنده دو جلد کتاب و دانشجوی توانمند رشته سلولی- مولکولی دانشگاه شیراز که علی رغم محروم بودن از هر دو دست، موفقیت های قابل تحسینی داشته است، در تالار فرهنگیان کازرون با شرکت ۵۵۰ نفر و تقدیر از ۴۰۰ نفر دانش آموز ممتاز و سرآمد برگزار شد.

در این همایش، مهندس باقری شهردار کازرون، اعضای شورای شهر، تعدادی از فرهنگیان، بازنشستگان، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان زینب کبری کازرون، اصحاب رسانه، مدیران مدارس، دانش آموزان و نیز مدیر و کارکنان آموزش و پرورش حضور داشتند.


 رضا جاویدی معاون آموزش متوسطه ی آموزش و پرورش کازرون، اهداف اصلی این همایش را یکی شناسایی، معرفی و تقدیر از دانش آموزان موفق علمی – پژوهشی برای ایجاد انگیزه و دیگری تجلیل از شخصیت های موفق و چهره های برتر علمی بین المللی برای الگوگیری دانش آموزان و شنیدن داستان تلاش ها و موفقیت هایشان عنوان کرد.

علاوه بر سخنرانی های بسیار علمی و انگیزشی ارایه شده که بسیار ارزشمند بود، حضور و سخنرانی کوتاه سیده مهتاب نبوی، و امضا و اهدای کتاب خود به مهمانان و دانش آموزان (با وجود نداشتن دست و بوسیله پا) نیز بسیار مورد توجه دانش آموزان قرار گرفت.

در خاتمه همایش، دانش آموزان علاقمند به فیزیک، نجوم و کیهان شناسی، جلسه اختصاصی با پروفسور نعمت الله ریاضی داشته و سوالات و پرسش های خود را با پروفسور در میان گذاشتند.

گفتنی است: این همایش به صورت سالانه و با مدیریت و اجرای پژوهش سرای دانش آموزی رازی برگزار می گردد.


نویسنده: سرویس فرهنگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳