پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

این روزها، شهرستان کازرون روزهای پر التهابی را می‌گذراند. شهری تاریخی با قدمت چندهزار ساله و با مردمانی متحد، خون‌گرم و یک‌رنگ، قرار است بار دیگر چندپاره شود تا آن شکوه و اقتدار گذشته‌اش باز هم محدود و محدودتر شود!

طی روزهای گذشته، مردم کازرون بارها در برابر فرمانداری این شهرستان تجمع کرده‌اند و از لزوم لغو طرحی که در طی آن، قائمیه از این شهرستان جدا خواهد شد سخن گفته و حتی بازار را تعطیل کرده‌اند.

در بین جمعیت اعتراض کننده، همه اقشار مختلف مردم دیده می‌شوند. از امام جمعه کازرون گرفته تا برخی مسئولین شهری، کسبه بازار و فرهنگیان و بسیاری دیگر از اقشار مردم، در این تجمعات حضور دارند و همه آنها در برابر تقسیم مجدد کازرون و محدودتر شدن آن نسبت به گذشته، معترضند و جز این مساله، اعتراض دیگری ندارند.

در نقطه مقابل اما از موضع‌گیری راهگشا و علنی مسئولین ارشد استان به ویژه استاندار محترم تا امروز خبری در دسترس نیست و این خود تبدیل به یک بحران جدی شده است. دشمن در کمین نشسته و سعی می‌کند اعتراض منطقی مردم غیور و ولایتمدار کازرون را اعتراض به نظام اسلامی جلوه دهد و هرچه که با سکوت عمیق‌تر و بیشتری از جانب مسئولان مواجه شویم، موج‌سواری ضد انقلاب نیز بیشتر خواهد شد.

بعید است نظر کارشناسی دستگاه‌های نظارتی درباره تحولات اخیر کازرون تا امروز روی میز استاندار به عنوان نماینده عالی دولت و رئیس شورای تامین استان قرار نگرفته باشد؛ با این حال معلوم نیست علت این همه تعلل برای موضع گیری علنی و خاتمه دادن به این بحران خود ساخته چیست؟

آقای استاندار! تدبیرتان کجا رفته است؟ چند روز دیگر باید از ناراحتی و تجمع مردم کازرون بگذرد و چقدر دیگر باید ضد انقلاب از این آب گل‌آلود ماهی صید کند تا از سوی مسئولین استانی شاهد موضع گیری رسانه ای و اتخاذ تدابیر راهگشا باشیم؟ ای‌کاش کار به جایی نرسد که نیاز شود گره‌ای که با دست باز می‌شود، با دندان باز شود!


نویسنده: سجاد زارع
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴