پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
به دلیل زمزمه هایی مبنی بر ادامه تجمعات صورت گرفت:
درپی تجمعات مردمی دیروز و امروز، و باتوجه به فراخوان مردمی برای ادامه تجمعات تا حصول نتیجه، امام جمعه و شورای اسلامی شهر کازرون در بیانیه مشترکی از مردم کازرون خواستند که به تجمعات خاتمه دهند.

به گزارش کازرون نما، امام جمعه و شورای اسلامی شهر کازرون در بیانیه مشترکی با شاره به اینکه طی تجمعات روزهای 27 و 28 فروردین ماه به خوبی صدای مردم در پی گیری حقوق قانونی خود به گوش مسئولین کشور رسیده است، ادامه تجمعات را به صلاح و مصلحت شهرستان ندانسته و آنرا موجب سوء استفاده معاندان و دشمنان نظام دانستند و از مردم خواستند تا در روز چهارشنبه 29 فروردین ماه به امور جاری خود بپردازند.

در بخشی از بیانیه مشترک امام جمعه و شورای اسلامی شهر کازرون آمده است:

"... بی تردید خواسته های شما در پی گیری مطالبات مدنی به منظور حفظ یکپارچگی و عدم تجزیه شهرستان مورد توجه قرار خواهد گرفت. لذا باتوجه به وعده های داده شده از طرف مسئولان و حسن اعتماد به آنها در انتظار تصمیم های مناسب و خردمندانه که روح امید را به کالبد نگران مردم این شهرستان بزرگ بدمد هستیم.

باتوجه به اعلام شورای محترم تامین شهرستان و مقامات محترم امنیتی، قضایی، انتظامی و در جهت حفظ آرامش و جلوگیری از هرگونه رفتاری که مورد سوء استفاده بدخواهان و معاندان نظام جمهوری اسلامی قرار گیرد، اعلام میداریم که اعتراضات و تجمعات خیابانی پایان پذیرفته و ادامه آن به صلاح و مصلحت شهرستان نیست. به همین منظور فردا چهارشنبه 29/1/97 بازار و مدارس و ادارات دولتی باز و مردم به امور جاری خود می پردازند ..."

بیانیه مشترک امام جمعه و شورای شهر کازرون برای پایان دادن به تجمعات


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶