پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
به دلیل عدم زمان کافی برای طی فرایند قانونی:
فرمانداری شهرستان کازرون با صدور اطلاعیه ای که در کانال اطلاع رسانی روابط عمومی خود منتشر کرد، به دلیل کافی نبود زمان بررسی درخواست و نیز لزوم ثبت درخواست از طرف تشکل های سیاسی مجوزدار، درخواست مجوز تجمع را رد و هرگونه تجمع در روزهای 27 و 28 فروردین ماه را فاقد مجوز و غیر قانونی اعلام کرد.

به گزارش کازرون نما به نقل از کانال اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون، این فرمانداری به دلیل آنچه که دارا نبودن ویژگی های قانونی درخواست تجمع خوانده بود، و نیز به دلیل نیاز به فرجه زمانی حداقل یک هفته ای قبل از زمان برپایی تجمع و عدم ارائه درخواست از سوی تشکل های سیاسی مجوزدار، هرگونه تجمع در روزهای 27 و 28 فروردین در کازرون را غیر قانونی اعلام کرد.

بنا به این گزارش متن اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون که در کانال اطلاع رسانی روابط عمومی آن منتشر شد به شرح زیر میباشد:

بسمه تعالی

به استحضار مردم شریف کازرون می رساند باتوجه به اینکه صدور مجوز تجمعات قانونی مستلزم طی مراحلی است که متاسفانه در فراخوان تجمع روزهای دوشنبه و سه شنبه 27 و 28 فروردین ماه 97 چون از طرفی درخواست تجمع دارای ویژگی های قانونی نبوده، همچنین درخواست باید حداقل یک هفته قبل از برپایی تجمع و از طریق یکی از احزاب سیاسی مجوزدار ارائه شود و این دو موضوع انجام نگرفته است لذا برپایی هرگونه تجمع در روزهای یاد شده "غیرقانونی"‌ و فاقد مجوز می باشد.

لازم به ذکر است که این فرمانداری در صورت درخواست مجوز تجمع از طرف احزاب و گروه های شناسنامه دار شهرستان در فرجه قانونی آمادگی پیگیری صدور مجوز از طریق استانداری فارس را داشته و همه عزیزان و دلسوزان شهر کازرون را به رعایت قانون و حفظ نظم و آرامش و پیگیری درخواستهای خود از مبادی قانونی توصیه می نماید.

روابط عمومی فرمانداری کازرون

فرمانداری کازرون با درخواست مجوز برپایی تجمع مسالمت آمیز مردمی مخالفت کرد


نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶