پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
در اولین بازی خانگی:
تیم هندبال کازرون در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور میزبان نیروی زمینی تهران است و امید زیادی به کسب 3 امتیاز خانگی دارد.

به گزارش کازرون نما، تیم هندبال کازرون که پس از یک وقفه چند ساله در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر کشور حضور یافته در نخستین گام از این مسابقات به نتیجه تساوی برابر بافق یزد رضایت داد.

کازرونی‌ها که تیم به نسبت خوبی را برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر مهیا کرده‌اند در ترکیب خود از بازیکنان باتجربه‌ و با انگیزه‌ای بهره می‌برند که برخی از آنها نیز در تیم ملی عضویت دارند.

مجتبی کریمیان، عباس اسدزاده و محمدرضا اورعی از جمله بازکینان ملی‌پوشی هستند که در ترکیب تیم کازرون در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور حضور دارند.

تیم هندبال کازرونی‌ به دنبال صید ۳ امتیاز خانگی

جوان‌گرایی و استفاده از بازیکنان با تجربه از ویژگی‌های تیم هندبال کازرون است که رسیدن این تیم به جایگاه قهرمانی را آسان‌تر می‌کند.

برتری بازیکنان کازرونی در بازی نخست این تیم در لیگ برتر نمایان بود؛ تا جایی که با وجود برخورداری تیم بافق از بازیکنان ملی‌پوشی همچون مهدی بیجاری، میلاد مسائلی، محمد سیاوشی، رحیم مومن زاده، احسان ابویی و جلال کیانی کازرونی‌ها موفق شدند این تیم را در خانه متوقف کنند.

بازیکنان تیم کازرون در حالی با آمادگی کامل گام به عرصه مسابقات لیگ برتر گذاشتند که با کناره‌گیری حامی مالی در آخرین روزهای شروع لیگ، هیچ ارگان، نهاد یا شرکتی به‌صورت رسمی حمایت این تیم را برعهده نگرفته است.

با تمام این اوصاف و در شرایطی که مسؤولان هیأت هندبال کازرون از حضور این تیم در لیگ برتر ناامید و قصد انصراف در این مسابقات را داشتند، امیدوارانه و با اتکا به جوانان غیرتمند خود حاضر به کناره‌گیری نشده و عزمشان را برای حضور جدی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال جزم کردند.

هندبالیست‌های کازرونی در هفته دوم لیگ برتر از ساعت 16 و 30 دقیقه روز پنجشنبه ششم مهرماه در نخستین دیدار خانگی خود مقابل نیروی زمینی تهران به میدان می‌روند.

نیروی زمینی که بازی هفته گذشته خود را با اختلاف یک گل به فولاد سپاهان واگذار کرده در فصل گذشته این مسابقات با 14 امتیاز رده هشتم لیگ برتر هندبال کشور را در اختیار داشته است.

در پایان هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور تیم کازرون با یک امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.

همچنین تیم هپکو اراک و فولاد سپاهان رده‌های نخست و دوم جدول 8 تیمه سی‌امین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را در اختیار دارند.

نویسنده: سرویس ورزش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳