پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
با حضور نماینده کازرون و نماینده دهدشت در مجلس صورت گرفت:
فرماندار شهرستان کازرون و نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مقامات محلی بخش های خشت، کنارتخته و کمارج با حضور مهندس عدل هاشمی نماینده مردم دهدشت و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از روند اجرایی این میدان نفتی بازدید به عمل آمد

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون، در این بازدید مدیر پروژه توضیحاتی مبسوط در ارتباط با مسائل و موارد و اقدامات و مشکلات این پروژه بیان کرد.

در این راستا سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون نیز با توجه به نقش تاثیر گذار اجرایی شدن این پروژه در حوزه اشتغال و توسعه شهرستان و برخورداری شهرستان کازرون از یک سوم 3 درصد نفت و گاز که رقم قابل توجهی بوده و همچنین موجبات توسعه عمرانی و زیربنایی شهرستان را به همراه خواهد داشت تسریع در روند اجرایی آن را خواستار شد.


حسین رضازاده نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی نیز با تأکید بر ضرورت تسریع در اجرایی شدن این پروژه، بحث به کارگیری نیروهای بومی را مطرح و خواستار آن شدند.

دز ادامه مهندس عدل هاشمی نماینده مردم دهدشت و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با طرح سوالات متعدد از نحوه اجرایی پروژه و شنیدن توضیحات مدیر پروژه، از کند بودن روند کار گلایه مند شد و قول مساعد و همکاری پیگیری شتاب بخشی به روند اجرایی پروژه مذکور را که توسط نماینده شهرستان کازرون پیگیری خواهد شد را داد تا ان شاءالله در آینده نزدیک که شاید وعده آن می تواند هفته دولت سال آینده باشد، شاهد بهره برداری از این مجموعه  باشیم.

نویسنده: روابط عمومی فرمانداری کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴