پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۴۰۵
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
اختصاصی کازرون نما - فوری:
بر اساس گزارشات موثق دریافتی از منابع آگاه، بیات پور مدیر کل دفتر شوراها و شهرداری های استانداری فارس با ارسال نامه ای به فرمانداری کازرون نتیجه کمیته ویژه تعیین صلاحیت شهرداران را ابلاغ کرد.

به گزارش اختصاصی کازرون نما، براساس این ابلاغیه صلاحیت اجرایی حسین موحدیانی شهردار منتخب شورای اسلامی شهر کازرون به دلیل نداشتن سابقه اجرایی مورد تایید قرار نگرفته است.

همچنین براساس گزارش های دریافتی کازرون نما یکی از اعضای شورای شهر کازرون نیز با حضور در استانداری فارس رونوشت این ابلاغیه را دریافت نموده است.

صلاحیت حسین موحدیانی شهردار منتخب شورای شهر کازرون برای بار دوم مورد تایید قرار نگرفت./ شورا به فکر گزینه جدید باشد

به نظر می رسد شورای شهر کازرون می بایست به جای اصرار بر گزینه فعلی، هرچه سریعتر نسبت به معرفی گزینه واجد شرایط اقدام نماید.

شایان ذکر است شهرداری کازرون از تاریخ اول شهریورماه تاکنون به دلیل انتظار برای تایید شهردار انتخابی به صورت سرپرست اداره می گردد.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
5
1
سلام بهترین گزینه مهندس پاک فطرت شهردار قبلی شیراز هست تا بیاد ی دستی رو کازرون بکشه
حسین دوستدار کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
2
0
شورای محترم پنجم باید به فکر معرفی یک گزینه واجدالشرایط باشد . چرا اصرار بر گزینه ای دارید که سابقه اجرایی ندارد . مهندس برزویی یا مکی یا باداهنگ و ... وجود دارند . پس چرا می گویید کسی نیست یا کسی حاضر نیست که شهردار کازرون شود . اعضای محترم شورا شما باید به فکر گزینه ای با تجربه بالا در زمینه شهرداری باشید . به فکر ابادی شهر باشید . به فکر زیباشدن کازرون باشید .
حسین دوستدار کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
4
0
کاش به جای تمرکز بر تخصص و توان مدیریتی به تجربه تمرکز می کردید . چون تجربه یا سابقه مدیریتی بیانگر موفقیت یا عدم موفقیت شهردار است . شهرداری که سابقه اجرایی در سمت شهردار ندارد چگونه می توان گفت که او شهردار موفقی می شود . اعضای شورای پنجم ، اگر به مردم بگویید چه کسی شهردار کازرون بشود قطعا خواهند گفت فردی مثل مهندس باداهنگ . والسلام
حسین دوستدار کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
2
0
اعضای محترم شورای پنجم این سومین پیام و اخرین پیام من به شماست . فقط به فکر ابادانی و پیشرفت کازرون باشید . امید مردم کازرون به شماست . خدا به همراهتان
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
3
1
شورای جدید شهر با این انتخابش نشون داد که بدترین تصمیمات رو توی این چهار سال خواهد گرفت. انتخاب کسی که حتی یک روز سابقه ی اجرایی نداره، اون هم در سن حدود چهل سالگی، نشان دهنده ی ... با ایشونه.
امیدوارم که مردم همچنان در صحنه حضور داشته باشند و از تصمیمات اشتباه اونا جلوگیری کنند.
معرفی هر کدام از اعضاء ی قبلی یا ادوار شورای شهر کازرون بعنوان شهردار، بهتر از این انتخاب بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
1
0
میگم خوبه این دوره اکثر اعضا شورای شهر کازرونی هستن.واقعا برام جای سواله چرا مهندس بادآهنگ با اینهمه سابقه اجرایی و کارآمدی رو واسه شهردار شهر خودش انتخاب نمیکنید؟بخدا قسم من خجالت میکشم از چهره شهرم.خواهش میکنم شماهایی که سکان شورای شهر رو دارید هدایت میکنید مدیون هستید.لطفا فقط به فکر زیبایی و آبادانی و سرسبزی کازرون باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
حتما ميخوان ... كه بازم بشه شهردار كازرون
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
0
0
باسلام
چه کسی مسوول نظارت بر نانوایان است؟
با کمال ادب واحترام به نانواداران پاک وسالم وتقدیر وتشکر از اونها به خاطر زحماتی که میکشند.امروز رفتم نانوایی توکمربندی نزدیک خیابان قدس. قیمت نان سنگکی کنجدی ساده تو خود نانوایی ۱۳۰۰زده شده بود اما متاسفانه ۱۵۰۰فروخته میشد یعنی ۲۰۰تومان بالاتر ازقیمتی که خود نانوایی اعلام کرده بود.این درحالی بود که درموردی هم یک از مشتری ها به این موضوع اعتراض کردونزدیک بود به جر ودعوا کشیده شود.از اینرو تقاضا دارد مسوولین ذی ربط دراسرع وقت به این نانوایی تذکر دهند که علاوه براینکه این قیمت گرفته شده ظالمانه است احتمال میرود خدای ناکرده باعث تنش ودرگیری نیز بشود .
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
0
0
انگار اصلا تو کازرون قحط الرجال هست.
شهردار کازرون اصلا مهم نیست کی باشه، چون عملا کاری از دستش بر نمیاد. سطح درآمد شهرداری کازرون بسیار پایینه و کفاف مخارج کارمندان و کارگران شهرداری رو هم به زور میده. وقتی درآمد کم باشه، دیگه شخص مهم نیست، بلکه مشکل در اصل ماجراست.
متاسفانه در دو سال اخیر، میزان ساخت و ساز در کازرون، تا حد زیادی کاهش یافته و اغلب مردم دنبال مهاجرت و ساخت و ساز در شیراز افتادن. همین امر، تاثیر منفی روی درآمد شهرداری کازرون داشته.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
مهندس رضا نوذری نیز گزینه خوبی می باشد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
مهندس فرخ شاد دارای 30سال سابقه در بخش دولتی هستند به نظر من ایشون بهترین گزینه هستند ضمن اینکه مدارکشون هم مهندسی معماری هست لذا نقاط ضعف آقای موحدیان رو ندارند پس حتماً صلاحیتشون تایید میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷