پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
با دستور استاندار فارس:
اسماعیل تبادار استاندار فارس صبح پنجشنبه در نخستین هفته کاری خود در این مسئولیت از روند اجرای طرح چهارخطه تنگ ابوالحیات – دشت ارژن بازدید و دستور شتاب بخشی به روند احداث این طرح را صادر کرد.

به گزارش کازرون نما، استاندار فارس در این بازدید از کارگاه های مختلف برپا شده در طول این محور 20 کیلومتری بازدید کرد.

تبادار را در این بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، مدیران کل راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ای، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی از جمله سیدکمال علوی فرماندار کازرون همراهی می کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: برای اجرای این طرح تاکنون 30 میلیارد تومان هزینه شده است و میزان پیشرفت فیزیکی آن در مقطع کنونی 51 درصد است.

احداث بزرگراه محور تنگ ابوالحیات – دشت ارژن شتاب می گیرد

فیروز تکاور افزود: این طرح برای تکمیل نیازمند اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار دیگر است که از این رقم، 15 میلیارد تومان برای امسال در اعتبارات ملی و استانی پیش بینی شده است.

بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا، با اجرای این طرح که تونل هایی را نیز در بر می گیرد، محور قائمیه شهرستان کازرون – شیراز به صورت کامل چهار بانده می شود.

محور ارتباطی تنگ ابوالحیات – دشت ارژن که از رشته کوه زاگرس می گذرد، قطعه ای از راه مواصلاتی شیراز – کازرون – بوشهر است و از نقاط حادثه خیز تلقی می شود. چهار خطه شدن این محور، نقش مهمی در کاهش سوانح جاده ای و تلفات ناشی از این حوادث خواهد داشت.

نویسنده: ناصر درخشنده
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹