پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
مدیر آموزش و پرورش کازرون در گفتگوی اختصاصی با کازرون نما:
در پی انتشار شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر جذب نیروهای شرکتی غیر کازرونی در آموزش و پرورش کازرون، کاظم عباسی مدیر آموزش و پرورش در گفتگوی اختصاصی با کازرون نما توصیحاتی در این خصوص ارایه کرد.

به گزارش کازرون نما، کاظم عباسی مدیر آموزش و پرورش کازرون در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کازرون نما اظهار داشت: براساس قانون مجلس شورای اسلامی به دلیل نیاز آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی این سازمان مجاز گردید نسبت به جذب نیروهایی که قبلا صرفا در مراکز دولتی پیش دبستانی و دبستانی دولتی مشغول به کار بوده اند اقدام نماید که مطابق با شرایط ابلاغی در این قانون، ۳۷ نفر از کازرون واجد شرایط بوده و به استان معرفی و امتیاز بندی شدند.

عباسی افزود: تعدادی از این افراد بر اساس امتیازبندی رایج در کازرون و تعدادی در شهرهای دیگر مشغول به کار شدند.

تمامی نیروهای واجد شرایط آموزش و پرورش بر اساس قوانین مجلس جذب گردیده اند

مدیر اداره آموزش و پرورش کازرون اظهار داشت: در طی این فرایند متوجه شدیم بعضی از مناطق استان خارج از ضوابط نسبت به معرفی افرادی که در مراکز غیر انتفاعی مشغول به کار بوده اند اقدام کرده اند که با اعتراض کازرون مواجه شد که پس از رایزنی های موثر این اداره، مدیرکل با معرفی تعدادی از متقاضیان کازرونی که واجد شرایط مطابق با قوانین نبودند موافقت کرد و این امور نسبت به معرفی ۸۲ نفر از این دسته افراد اقدام کرد.

وی تصریح کرد: اکثریت این افراد فاقد شرایط اولیه برای آموزگاری بودند ولیکن صرفا برای جلوگیری از تضییع حق کازرون به استان معرفی شدند.

عباسی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۵۰ پرونده از تمامی مناطق در استان جهت جذب وجود دارد که این ۸۲ نفر نیز در لیست انتظار بوده و به تدریج فرایند جذب آنان به رغم نداشتن شرایط طی خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش کازرون افزود: تقسیم بندی افراد از استان و بر اساس ضوابط امتیاز بندی انجام می شود و تعدادی از همکاران جذب شده سال گذشته از اعزام به مناطق محروم نظیر لامرد و کسب امتیاز جهت ادامه خدمت در کازرون امتناع کردند؛ لذا امسال نیروهایی از سایر مناطق که در مناطق محروم خدمت نموده اند در اداره آموزش و پرورش کازرون مشغول به خدمت شدند که تعدادی از این نیروهای دارای امتیاز اشتغال در کازرون، نورآبادی هستند. و لذا از اساس جذب نیروی نورآبادی در کازرون صحت ندارد.

عباسی افزود: اصولا جذب نیرو و امتیاز بندی این نیروهای جدید در حوزه اختیارات استان بوده و مدیریت شهرستان ها در آن دخل و تصرفی ندارند.

وی ضمن ارایه توضیحات فوق افزود: تمامی نیروهای جذب شده فوق دیپلم به بالا می باشند و اصولا جذب نیروی دیپلمه در سازمان منع قانونی دارد.

نویسنده: غلامحسین امامی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷