پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
مسئول کمیته مرکزی خادم الشهدای شهرستان کازرون خبر داد:
به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و نیز ایام محرم، کمیته مرکزی خادم الشهدای شهرستان کازرون خبر از افتتاح بزرگترین نمایشگاه با عنوان کوچه های بی پلاک داد .

به گزارش کازرون نما، حامد بازیار مسئول این کمیته طی گفتگویی اختصاصی با علی گلچین خبرنگار کازرون نما عنوان داشت: با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و ارزش نهادن به جایگاه بالای شهدا، رزمندگان و دلاورمردان 8 سال دفاع مقدس، بر آن شدیم تا پنجمین نمایشگاه بزرگ کوچه های بی پلاک را با محوریت بازسازی سیر تاریخی زندگی شهدا و اهل بیت (ع) راه اندازی نمائیم و با توجه به اینکه این نمایشگاه با دهه اول محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان با هم زمان شده، سعی کردیم در هرچه با شکوه تر جلوه دادن حماسه های عاشورایی تلاش کنیم .

بازیار همچنین تعداد صحنه ها و غرفه های این نمایشگاه بزرگ را 15 قسمت اعلام کرد و افزود: غرفه های فوق اعم از غدیر، سقیفه، کوچه های بنی هاشم و بیت الزهرا، تیر باران تابوت امام حسن(ع)، بازسازی واقعه عاشورا، خرابه شام، بقیع، زندان امام موسی کاظم(ع)، ضمانت آهو به دست امام رضا(ع)، خاکریز واقعی شهدا، غرفه مدافعان حرم، مهدویت، جهنم، بهشت و… می باشد که ان شاءالله در تاریخ 28 شهریور ماه پس از نماز مغرب و عشاء در ابتدای وروردی بلوار شهیدان گل های داودی مقابل هتل بیشاپور با حضور مسئولین و خانواده های معظم شهدا شاهد افتتاح این نمایشگاه بزرگ خواهیم بود .


مسئول کمیته مرکزی خادم الشهدا شهرستان کازرون زمان بازدید از این نمایشگاه را از تاریخ 28 شهریور لغایت 3 مهرماه جاری بعدازظهرها و شب ها اعلام نمود و خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال گسترده مردم همیشه در صحنه کازرون در سال های گذشته از این نمایشگاه، احتمال تمدید نمایشگاه تا پایان دهه اول محرم وجود دارد.

بازیار از دستگاه هایی همچون شهرداری، حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)، پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) و ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون که در برپایی این نمایشگاه همکاری نموده اند کمال تشکر نمود.

وی در بخش دیگری از گفتگوی خویش با کازرون نما عنوان داشت: کمیته مرکزی خادم الشهدای شهرستان کازرون از 5 سال پیش که راه اندازی گردید تاکنون موفق به جذب بیش از 200 تن عضو فعال خادم الشهدا گردیده که با راه اندازی نمایشگاه های فرهنگی مذهبی، اعزام به مناطق جنگی غرب و شلمچه و... به درخشش خاصی دست پیدا کرده اند و خوشبختانه در حال حاضر 100 تن از این اعضا مدت 50 روز است شب ها در کنار این کمیته جهت برگزاری نمایشگاه بزرگ کوچه های بی پلاک مشغول به فعالیت می باشند.

بازیار همچنین هزینه این نمایشگاه فرهنگی مذهبی را بالغ بر 30 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: جوانان و نوجوانانی که قصد عضویت در این کمیته را دارند می توانند شب ها پس از نماز مغرب و عشا به مسجد امام خمینی (ره) مراجعه نمایند.

گفتنی است: در حاشیه این نمایشگاه برنامه های جانبی از قبیل پخش کلیپ، خاطره گویی، عزاداری و... برگزار خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷