پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
به دلیل پافشاری بر یک رسم و فرهنگ غلط:
به دلیل اصرار بر انجام یک رسم و فرهنگ غلط روستایی – عشایری، این بار در روستای بی‌کوه بخش جره و بالاده شهرستان کازرون یگانه دختر 7 ساله شهید ایرج ایلانی که سال گذشته در تعقیب و گریز قاتلی فراری در دشت ارژن استان فارس به شهادت رسیده بود به دلیل شلیک گلوله در مراسم عروسی به قتل رسید

به گزارش کازرون نما، فرمانده انتظامی کازرون، گفت: آداب و رسم غلط در مراسم جشن منجر به مرگ دختر بچه 7 ساله در آن شهرستان شد.

سرهنگ "رجبعلی رزمجویی" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلس، بیان کرد: تیراندازی در مراسمات از جمله آداب و رسوم غلطی است که در مراسم جشن عروسی در شهرستان کازرون منجر به مرگ دختر بچه 7 ساله و مصدومیت 4 نفر از شهروندان شد.

تیراندازی در یک جشن عروسی در بالاده، جان دختر 7 ساله شهید ایلانی را گرفت

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات و گشت زنی های هدفمند موفق شدند قاتل 26 ساله به هویت "م- ش" را در مخفی گاهش دستگیر کنند.

تیراندازی در یک جشن عروسی در بالاده، جان دختر 7 ساله شهید ایلانی را گرفت

عکس تزئینی است

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون خاطر نشان کرد: متاسفانه تیراندازی در مراسمات شادی گاها منجر به وقوع حوادث تاسف باری می شود که شایسته است با فرهنگ سازی همه جانبه از تداوم این رسم نادرست که تاکنون بسیاری از خانواده ها را داغدار کرده، جلوگیری کرد

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳