پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
در حاشیه اجرای مانور اطفای حریق در میدان شهدا:
روز شنبه مانور اطفای حریق در میدان شهداء شهر کازرون اجرا گردید و در حاشیه آن مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کزارون نسبت به وضعیت ایمنی میدان شهدا و بازار هشدار داد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون، در این مانور که بدون هماهنگی قبلی و به منظور سنجش میزان آمادگی آتش‌نشانان در نقطه مرکزی شهر اجرا شد، ماشین‌های اطفای حریق و آب‌رسان از هر دو ایستگاه فراخوانده شدند.

مهدی صادق‌زاده مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کازرون در حاشیه این مانور با ابراز نگرانی از وضعیت فعلی میدان شهدا و بازار، تصریح کرد: شلوغی و تجمع مردم در میدان شهدا از یک سو، وجود ترافیک در خیابان‌های منتهی به میدان شهدا مانند ابوذر و سلمان از سوی دیگر و نیز نبود راه‌های دسترسی مناسب و راه‌های گریز و نجات موجب می‌شود تا در صورت بروز آتش‌سوزی کار اطفای حریق و امداد نجات در این منطقه از شهر به شدت دشوار و یا حتی در برخی موارد غیرممکن باشد.


وی با یادآوری اینکه در هنگام حادثه ثانیه‌ها نیز ارزشمندند، هشدار داد: بروز آتش‌سوزی یا دیگر حوادث غیرمترقبه با شرایط فعلی می‌تواند به یک فاجعه بدل شود.

صادق‌زاده لزوم توجه و اقدام عملی ارگان‌های ذی‌ربط را خواستار شد و افزود: پیش از این نیز در خصوص وضعیت ناایمن بازار و میدان شهدا به مراجعه مسئول نامه‌نگاری شده، اما متاسفانه تا کنون اقدام عملی برای رفع مشکلات این منطقه انجام نگرفته است.

مانور اطفای حریق موسوم به ساعت صفر به صورت دوره‌ای بدون هماهنگی با پرسنل و جهت سنجش آمادگی و شرایط تجهیزات و ماشین آلات و نیز وضعیت مناطق حادثه‌خیز اجرا می‌شود.

نویسنده: روابط عمومی سازمان آتش نشانی کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳