پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۳۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
همراه با اهدای پرچم حرم ابوالفضل عباس(ع) صورت گرفت:
اعضای هیت امنای حرم حضرت عباس (ع) در میان استقبال مردم وارد کازرون شدند و ضمن افتتاح مسجد خیرساز ابوالفضل العباس این شهر، از پرچم گنبد حرم حضرت ابوالفضل رونمایی و به مردم کازرون هدیه کردند

به گزارش کازرون نما، اعضای این هیات بعدازظهر شنبه مصادف با عید سعید غدیر خم برای تحویل پرچم حرم آن حضرت و افتتاح مسجد خیر ساز ابوالفضل العباس(ع) وارد کازرون شدند.
این هیات به دعوت حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون به این شهر سفر کرد که اعضای آن در بدو ورود با حضور در امامزاده سید محمد و بهشت زهرای کازرون با اهدای گل برمزار شهدا و قرائت فاتحه نسبت به شهدای در این دو گلزار ادای احترام کردند.

افتتاح مسجد خیرساز توسط هیات امنای حرم حضرت عباس(ع) در کازرون
مسجد خیرساز ابوالفضل العباس(ع) را این هیات چهار نفره افتتاح کرد که در زمینی به مساحت 1430 مترمربع با زیربنای 1620 مترمربع در دو طبقه با اعتباری افزون بر سه میلیارد تومان توسط حاج امیر خاوند خیر کازرونی ساخته شده است.
نماز مغرب به امامت حجت الاسلام عدنان جلال خان امام جماعت حرم حضرت عباس(ع) در این مسجد اقامه شد. در پایان این مراسم پرچم حرم حضرت عباس(ع) تحویل امام جمعه کازرون شد تا در اولین روز از ماه محرم طی مراسمی با حضور هیات های مذهبی در میدان شهدای کازرون نصب شود.

نویسنده: ناصر درخشنده
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
2
ای کاش ب جای مسجد و مدرسه یکی پیدا میشد بیمارستان فوق تخصصی میزد .بخدا همه خدا بیامرزی واسه پدر و مادرش میگفتن. کازرون بیمارستان نداره . ی بیمارستان ۲۱۰ تخت خوابی هم ک بی صاحب افتاده. مسئولین هم ک هیچ فقط حرف میزنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
این افتتاح باید سال حداکثر سال 80 میشد نه الان
بی خیال
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲