پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
در همایش قرآنی شهر قائمیه صورت گرفت:
همزمان با عید غدیر، همایش قرآنی در شهر قائمیه بخش چنارشاهیجان شهرستان کازرون برگزار و طی آن از 400 حافظ قرآن تجلیل شد.

به گزارش کازرون نما، این همایش همزمان با عید غدیر در حسینیه حضرت رسول(ص) شهر قائمیه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد .
این حافظان، از یک جزء تا سی جزء قرآن را حفظ کرده اند و زیر نظر موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت فاطمه زهرا(س) فعالیت دارند.
در حاشیه برگزاری این همایش حجت الاسلام علی رضا شاهسونی مدیر موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت فاطمه زهرا(س) به خبرنگاران گفت: ‌موسسه بیت الاحزان از 20 سال قبل در شهرستان استهبان فارس راه اندازی شد که فعالیت این موسسه به سایر نقاط کشور گسترش یافت

تجلیل از 400 حافظ قرآن در چنارشاهیجان کازرون
وی افزود: این موسسه غیر از استان فارس در 11 استان ایران (160 شهر کشور) فعالیت دارد که امیدواریم با این همه علاقه مندان به قرآن بتوانیم به پیام رهبری که فرمود 10 میلیون حافظ قرآن تربیت شود تحقق ببخشیم.
شاهسونی گفت: در کشور 9 مدرسه شبانه روزی قرآنی راه اندازی شده است که جوانان و نوجوانان در مدت یکسال حافظ قرآن می شوند.
او ادامه داد:‌ در این مدرسه ها، قرآن آموزانی از کشورهای دیگر از جمله عراق، اندونزی، هند، پاکستان حتی از آمریکا حضور دارند.
در این مراسم حجت الاسلام محمد صادق مهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی فارس گفت: هرجا فرهنگ قرآنی حاکم باشد آسیب های اجتماعی و ناسازگاری کمتر و رشد و تعالی بیشتر می شود.
وی افزود: اگر ما مسئولان دنبال از بین رفتن آسیب های اجتماعی وساماندهی نا بسامانی هستیم جز روی آوردن به فرهنگ قرآنی ومکتب قرآن راهی نیست
حجت الاسلام حسین انصاری امام جمعه شهر قائمیه هم گفت: بیش از 10 سال است که موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) در بخش چنارشاهیجان فعالیت خود را آغاز کرده است

نویسنده: ناصر درخشنده
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴