پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۳۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
همزمان با عید سعید قربان:
همزمان با هفته دولت و فرا رسیدن عید سعید قربان زمین چمن مصنوعی فوتسال و باشگاه پینت بال آموزش و پرورش با مشارکت بخش خصوصی با حضور معاون سیاسی فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، سرپرست شهرداری و برخی اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین ادارات این شهر افتتاح و مورد بهره¬ برداری قرار گرفت.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، کاظم عباسی مدیر آموزش و پرورش این شهر، در این مراسم با اشاره به فقر فضای ورزشی در کازرون گفت: توسعه فضاهای ورزشی عامل مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی در بین جوانان است.

وی افزود: توسعه ورزش توام با کاهش بزهکاری، چالش ها، مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه می باشد.

عباسی اظهار کرد: توجه به امر ورزش نه تنها باعث ایجاد نشاط و شادابی در بین آحاد مردم می شود بلکه عاملی موثر در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه نیز است.

مدیر آموزش و پرورش کازرون با اشاره به مهم ترین جنبه تاثیر ورزش در افراد تصریح کرد: یکی از مهم ترین جنبه های تاثیر ورزش در افراد، رشد شخصیت در افراد است به طوریکه فعالیت های ورزشی نقش بسزایی در تحول و ارتقای شخصیت اجتماعی افراد جامعه به خصوص قشر نوجوان و جوان دارد.


عباسی ضمن اشاره به مشارکت بخش خصوصی در به سرانجام رسیدن این پروژه ها گفت: آموزش و پرورش کازرون با به کارگیری سرمایه گذاران بخش خصوصی نسبت به توسعه کارآفرینی و فضاهای آموزشی و ورزشی فعالیت مناسبی داشته است.

مدیر آموزش و پرورش کازرون ادامه داد: این دو پروژه جزئی از مجموعه بزرگ ورزشی فرهنگیان کازرون است که به همراه زمین چمن فوتبال، سالن های ورزشی، استخر، پایگاه سلامت، خوابگاه و... می تواند به صورت مجموعه ای کامل میزبان مسابقات بزرگ باشد.

عباسی با بیان اهمیت توسعه روحیه جوانمردی در بین جوانان و نوجوانان افزود: در کنار فضاهای ورزشی ایجاد شده از مشاورین فرهنگی و مذهبی هم برای افزایش منش پهلوانی در بین نسل جوان استفاده خواهیم نمود.

شایان ذکر است باشگاه پینت بال آموزش و پرورش اولین و تنها باشگاه فعال این شهر است که در زمینی به مساحت حدود 650 مترمربع شروع به فعالیت نموده است و همچنین زمین فوتسال چمن مصنوعی در زمینی به مساحت حدود 1000 مترمربع احداث شده است. 

نویسنده: ایمان مرتجز
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
2
درود بر جناب عباسی عزیز، مدیر توانمند و بومی.
بهترین و فعال ترین مدیر حال حاضر کازرون
مردم کازرون قدردان زحمات شما هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
2
واقعا اقای عباسی عزیز مدیر اموزش و پرورش

مدیر کمیته امداد

رییس سازمان اتش نشانی

و صد البته رییس بهزیستی کازرون

از بهترین مدیران کازرون هستند


خدا خیرشون بده و پایدار باشن

چون واقعا لایق هستن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳