پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
در مسابقات قهرمانی استان فارس صورت گرفت:
مسابقات شطرنج قهرمانی استان فارس با حضور حدود 400 شطرن جباز در رده سنی 8 الی 18 سال دختران و پسران به صورت متمرکز با درخشش شطرنج بازان کازرونی در دو مرحله در شیراز برگزار گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی هیات شطرنج اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، در مرحله اول این مسابقات، امیرعلی طراوت پور بازیکن خوش فکر دیار سبز در رده سنی زیر 10 سال و در گروهی که قهرمان آسیا حضور داشت توانست مدال برنز مسابقات را به گردن آویزد، علی محمودی نیز در رده سنی زیر 8 سال پسران مقام چهارم مسابقات را کسب نمود.

درخشش شطرنج بازان کازرونی در رده سنی زیر 18 سال

در مرحله دوم محمدرضا مرحمتی زاده بازیکن با اخلاق شهرستان در عین شایستگی و در رقابتی نزدیک مدال برنز رده سنی زیر 16 سال را به دست آورد و فاطمه بیانی نیز با ارائه بازی های زیبا در رده زیر 8 سال دختران مقام سوم مسابقات را کسب نمود.

هلیا ایمانی در رده سنی زیر 10 سال دختران و عرفان مرتجز در رده سنی زیر 18 سال پسران نیز مقام چهارم مسابقات را کسب نمودند.

درخشش شطرنج بازان کازرونی در رده سنی زیر 18 سال

صمد محمودی رئیس هیات شطرنج کازرون، ضمن تشکر از حضور شطرنج بازان و همکاری خانواده های بازیکنان که طی این 5 روز مسابقات رنج سفر را متحمل شدند، عنوان نمود مسابقات از سطح کیفی و کمی بالایی برخوردار بود و نمایندگان شایسته شهرستان با سعی و تلاش رتبه های خوبی کسب نمودند.

وی در پایان عنوان نمود: هیات شطرنج اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون آمادگی خود را جهت همکاری با ادارات دولتی و ارگان های خصوصی در راستای فعال شدن کانون های شطرنج در شهرستان جهت بسط و گسترش این ورزش فکری اعلام می دارد .

نویسنده: ملیحه عابدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳