پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
به همت صندوق قرض الحسنه امور قرآنی غدیر:
به همت صندوق قرض الحسنه امور قرآنی غدیر وابسته به آموزش و پرورش با حضور مدیر آموزش و پرورش و ریاست حوزه علمیه صالحیه مکتب الصادق کازرون از برگزیدگان مسابقات بزرگ قرآن مهد نور دارالقرآن ها، مدارس و موسسات قرآنی شهرستان کازرون در کانون شهدای رضوان این شهر تجلیل شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، کاظم عباسی، مدیر آموزش و پرورش این شهر، در حاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآن مهد نور، اظهار داشت: همه ما موظف به آشنایی هر چه بیشتر با قرآن و ترویج فرهنگ این کتاب آسمانی هستیم.

وی افزود: اگر بدانيم دانستن مفاهيم آيات قرآن فارغ از وجوب شرعی چه اندازه می‌تواند به زندگيمان آرامش بدهد و زندگيمان را چقدر آرام تر می‌کند و می‌توانيم از آن در تمامی مراحل زندگی فردی و اجتماعی بهره‌مند شويم، آن هنگام است که لحظه‌ای از آن جدا نمی‌شويم.

از  برگزیدگان مسابقات بزرگ قرآن مهد نور تجلیل شد

مدیر آموزش و پرورش کازرون بیان کرد: باید به حضور فرزندانمان در کلاس‌های قرآن و فراگيری قرآن آن چنان که به حضور آن‌ها در ساير کلاس‌ها چون زبان و ورزش تمايل نشان می‌دهيم، توجه نشان دهيم.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا صحرایی، رئیس حوزه علمیه صالحیه مکتب الصادق کازرون نیز در جمع برگزیدگان مسابقات و خانواده های آنان گفت: قرآن نجات بخش است و در این دوران که بحران ضد ارزرش ها به اوج  خود رسیده است باید تمسک بیشتری به قرآن بجوییم.

از  برگزیدگان مسابقات بزرگ قرآن مهد نور تجلیل شد

حاج آقا صحرایی با اشاره به اثرات و برکات قرائت قرآن در خانه، افزود: کتاب قرآن را باید فهمید و به آن عمل کرد.

وی در ادامه خطاب به برگزیدگان قرآنی با اشاره به اهمیت نماز و نقش انسان ساز آن در جامعه، افزود: شما افراد قرآنی هستید، و بزرگ ترین معروفی که می توانید انجام دهید این است که هر کدامتان یک نفر را به قرآن آموزان اضافه کنید.

از  برگزیدگان مسابقات بزرگ قرآن مهد نور تجلیل شد

گفتنی است این مسابقات با حضور 700 شرکت کننده خواهر و برادر برگزار شد که در مراسم اختتامیه همراه با تلاوت دو تن از برگزیدگان این مسابقات به 56 نفر از نفرات برتر این مسابقات با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد. 

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸