پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۳۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
مدیر آموزش و پرورش کازرون تاکید کرد:
مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: خانواده ها می توانند به صورت دلخواه لباس فرم دانش آموزان خود را از هر کجا که مایل باشند تهیه کنند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، کاظم عباسی در رابطه با فرم مدارس اظهار داشت: تهیه لباس فرم مدارس طی سال های اخیر با هدف همسان سازی پوشش در مدارس و کاهش فاصله طبقاتی انجام، که خوشبختانه با استقبال عمده اولیا دانش آموزان مواجه شده است.

مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: این اداره در تهیه لباس فرم مدارس بر استفاده از رنگ های شاد با هدف تقویت روحیه نشاط و شادابی دانش آموزان تاکید دارد.

خانواده ها به صورت دلخواه لباس فرم دانش آموزان خود را تهیه کنند

وی ادامه داد: لباس فرم در ثبات روحی دانش آموزان نظم و قانون پذیری آنان، کاهش خشونت ها، رعایت عدالت اجتماعی، جلوگیری از مدگرایی در مدارس و همچنین در روند تربیت اجتماعی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

عباسی افزود: لباس برای تکریم دانش آموز است و باید دانش آموز در این لباس احساس کرامت کند و باید در حد و شان دانش آموز و آموزش و پرورش تهیه و دوخت گردد و لباس فرم شناسنامه تربیتی هر مدرسه است پس باید هم مدیران و هم تولید کنندگان به این مهم توجه کنند.

عباسی افزود: به منظور رعایت حال خانواده ها و این که لباس فرم با قیمت مناسبی به دست خانواده ها برسد مدیران مدارس در جلسه ای با نماینده انجمن اولیا و مربیان مدرسه در این رابطه تصمیم می گیرند و با تولیدی ها قرارداد می بندند.

مدیر آموزش و پرورش کازرون تصریح کرد: خانواده هایی که تمایل ندارند از تولیدی که مدرسه معرفی کرده، لباس فرم بخرند، می توانند آن را از هر فروشگاهی که تمایل دارند تهیه کنند و اگر شکایتی هم در زمینه لباس فرم و مسائل پیرامون آن دارند می توانند به واحد ارزیابی و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش مراجعه کنند.

نویسنده: ایمان مرتجز
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
0
0
خیلی این لباس فرم خوشکله و خیلی هم نظر خوبیه
که خانواده ها برای فرم بچه ها نظر بدن موافقم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
اذان صبح
۰۴:۴۵:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۴۵:۳۳
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۴۶