پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۷۲۹۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
خطیب جمعه کازرون تأکید کرد:
خطیب نماز جمعه کازرون با اشاره به برگزاری مجالس مختلط در کازرون گفت: چنانچه نیروی انتظامی و اداره امور صنفی این بساط را در شهر جمع نکند امت حزب‌الله اقدام خواهد کرد.

به گزارش کازرون نما، حجت‌­الاسلام محمد خرسند در خطبه‌­های نمازجمعه این هفته کازرون با گرامیداشت هفته دولت در سخنانی اظهار داشت: آنچه شهیدان رجایی و باهنر را در میان مردم ماندگار کرد، مدیریت اسلامی و مردمی بودن آن­ها بود و هیچ‌گاه دنبال ریاست و پست و مقام نبودند.

وی با اشاره به نپذیرفتن پست نخست‌وزیری توسط شهید رجایی با ابراز تأسف گفت: امروزه برخی برای گرفتن یک پست رده پایین‌ دست به هر کاری می‌زنند و چه تهمت­‌هایی را که به زبان نمی‌آورند.

امام‌جمعه کازرون از دولت دوازدهم خواست جهت‌گیری کلان خود را بر اساس عدالت و اولویت­‌هایی را که مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری فرمودند ازجمله «معیشت مردم، زیر بار زور نرفتن و تعامل با دنیا» برنامه‌ریزی کند.

خرسند تصریح کرد: در این برهه زمانی دولت نباید زیر بار زورگویی‌های آمریکا برود.

اقدام آتش به اختیار حزب‌الله کازرون نسبت به مجالس مختلط شهر/شوراهای اسلامی بازیچه مسائل سیاسی نشود

وی از دولت خواست مسئله برجام را با شفافیت به مردم بیان کنند و ادامه داد: چنانچه شرط بازرسان بازدید از مراکز نظامی هست، چنین برجامی را ملت ایران به هیچ صورت قبول ندارد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری چنانچه آمریکا برجام را پاره کند ما آتش می‌زنیم و این آرزو را باید به گور ببرند.

خرسند به برخی مشکلات پیش روی شهرستان کازرون ازجمله احداث سد نرگسی، تونل محرم، احیای دریاچه پریشان، منطقه ویژه اقتصادی و گردشگری، بیمارستان 220 تخت خوابی، کارخانه پتروشیمی، کتابخانه مرکزی و فرمانداری ویژه و دیگر وعده ‌و وعیدهایی که از سوی دولتمردان به مردم این شهرستان داده‌ شده و هنوز تحقق‌ نیافته اشاره کرد و گفت: همان‌طوری که دولت با اختصاص اعتبار به احیای دریاچه ارومیه همت گماشت، برای احیای دریاچه پریشان هم‌ نظری داشته باشد.

امام‌جمعه کازرون به شروع کار شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و از شوراهای اسلامی این شهرستان خواست خودشان را خدمتگزار مردم بدانند و وارد بازی‌های سیاسی نشوند.

خرسند به برخی کم‌کاری‌های بعضی مسؤولان شهرستان کازرون در برطرف کردن مشکلات مردم  این شهرستان صورت گرفته اشاره کرد و گفت: همین کم‌کاری‌ها باعث شده که میلیاردها تومان به ضرر مردم این شهرستان شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به مراسم‌های عروسی  و شادی در تالارها و باغ­‌ها اشاره کرد و متذکر شد: بر اساس گزارشی که رسیده در برخی از این تالارها مراسم عروسی به‌صورت مختلط زن و مرد باهم همراه با آلات موسیقی غیرمجاز با فیلم‌برداری توسط مرد برگزار می­‌شود که این امر زمینه‌ساز معصیت بوده و باید توسط نیروی انتظامی و امور صنفی ممانعت به عمل آید.

خطیب نما جمعه کازرون  تصریح کرد: چنانچه نیروی انتظامی و اداره امور صنفی بساط مراسم‌های مختلط در باغ‌­ها و تالارها را جمع نکند امت حزب‌الله اقدام خواهد کرد.

خرسند از نیروی انتظامی خواست همان‌گونه که در سر چهارراه‌ها و میان راه­‌ها برای جریمه کردن خودروها می‌ایستند، به همان اندازه هم در کار فرهنگی اقدام کنند.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
3
بهتره شما و آتش به اختيارين وارد مراسمات قوم و خویشی مردم و بقول شما مختلط نشید تا گناه نکنید. اینقدر هم مردم رو از خودتون ... زده نکنید لطفا. وقتی هم دعوتتون کردن نرید تا گناه نکنيد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
3
یعنی چی اگه نیروی انتظامی نکرد امت حزب ا... انجام میدن ؟مملکت قانون داره ،این صحبتها سبب هرج و مرج و بر هم زدن آسایش مردم میشه
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
1
اقدام برنامه‌ریزی شده امت حزب‌الله در به هم زدن میتینگ های سیاسی و کتک زدن فعالان سیاسی و اجتماعی و اسیدپاشی به ناموس ملت در خیابان کم بود، حالا باید شاهد اقدام خودسرانه امت حزب‌الله در مجالس شادی مردم باشیم. ولی اشتباه نکنید آقای خرسند، یه تفاوت بزرگ بین اقدامات خودسرانه در محافل سیاسی و محافل خانوادگی هست. در محافل خانوادگی بیشتر منجر به درگیری میشه. اگه توی این درگیری ها یک نفر خدای نکرده کشته بشه شما پاسخگو هستید؟ ( فرقی نداره از آتش به اختیاران باشن یا از مردم فلک زده). ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
1
وااااي ترسيديم
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
1
سلام بر جناب آقای بحرانی عزیز، اگر کامنت بنده از نظر قانون سایت قابل تایید نیست، اون رو به بخش غیر قابل انتشار انتقال بدید نه اینکه بذارید در انتظار بررسی. ممنونم. اینجوری سعی میکنیم نظرمون رو به نحوی که قابل انتشار باشه بنویسیم، شاید حاج آقای خرسند و یا اعوان و انصارشون، با مشاهده نظرات مخالف، کمی معتدل تر عمل کردند.
مدیر پایگاه
دوست عزیز و همیشه همراه سلام
ممنون از ارسال نظراتتان
شما قطعا در این مدت با روحیات و منش من آشنا شده اید. بنده تلاش دارم که نه خودم دچار خود سانسوری شوم و نه مخاطب را به سمت خودسانسوری و سکوت سوق دهم. در عین حال نیز رعایت جوانب شرعی، عرفی، حقوقی و رسانه ای در انتشار کامنت ها بنمایم. بنابراین من برخی نظرات را با تامل، بازخوانی مکرر، مشورت و... اصلاح و منتشر میکنم که گاهی چند روزی به طول می انجامد.
امیدوارم مخاطبان عزیز بنده را درک کنند
شادباشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
0
0
خدایا سایه این آتش به اختيارين رو از سر ما کم نکن. ميخان ما رو به زور ببرن بهشت. خدا حفظشون کنه. ما آخر ماه تو تالار عروسی داریم تشریف بیارید ارشادمون کنید ممنون میشیم
رضا
|
United States
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۹
0
1
با سلام. پند خیرخواهانه و دوستانه اینجانب به جناب آقای خرسند گرامی این است لطفا مردم را بیش از این از دین و اسلام دور نکنیم. اینجانب به دغدغه دینی جناب آقای خرسند احترام می گذارم و می دانم این سخنان از روی دغدغه های دینی ایشان است اما به خداوند قسم نیروی انتظامی وظیفه ای در قبال مسائل فرهنگی ندارد! با وجود این همه مراکز فرهنگی و آموزشی در کشور از جمله در همین کازرون از حوزه و دانشگاه و غیره ..وظیفه امور فرهنگی باید به اهل فرهنگ باشد!! لطفا پیام دوستانه من را به حاج آقای خرسند گرامی برسانید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸