پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
در دیدار مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کازرون با فرماندار مطرح شد:
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کازرون به مناسبت هفته دولت با حضور در دفتر سیدکمال علوی فرماندار شهرستان کازرون، ضمن تبریک هفته دولت به مجموعه فرمانداری، از تلاش‌های فرماندار تقدیر کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون، مهندس مهدی صادق‌زاده در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت به فرماندار و مجموعه فرمانداری شهرستان، ابتدا گزارشی اجمالی از فعالیت‌ها و دستاوردهای سازمان آتش‌نشانی در یک سال گذشته ارائه کرد و گفت: با کمک پرسنل سازمان آتش‌نشانی توانستیم در یک سال اخیر به دستاوردهای مهمی به ویژه در بخش تجهیزات تخصصی سازمان دست پیدا کنیم.

دستاوردهای مهم سازمان آتش نشانی کازرون در بخش تجهیزات تخصصی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کازرون در ادامه با اشاره به کمبودهای سازمان، اظهار کرد: زمین برای ساخت ایستگاه‌های جدید سازمان یکی از مشکلات پیش روی ماست که امیدواریم با حمایت‌های شما این مشکل مرتفع شود.

وی همچنین با یادآوری روند بلندمرتبه سازی در سال های اخیر در سطح شهرستان، افزود: بالطبع با افزایش ساختمان‌های بلندمرتبه نیاز به اسنوکر (نردبان هیدرولیک32متری) بیش از پیش احساس می‌شود که امیدواریم در این زمینه نیز با مساعدت جنابعالی و نماینده محترم شهرستان، بتوانیم اسنوکر را نیز خریداری و به تجهیزات سازمان اضافه کنیم.

دستاوردهای مهم سازمان آتش نشانی کازرون در بخش تجهیزات تخصصی

فرماندار کازرون: سازمان آتش‌نشانی به عنوان یک سازمان توانمند، جزو ارگان‌های پای کار شهرستان است

سپس فرماندار شهرستان کازرون نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی سازمان آتش‌نشانی، خدمت آتش‌نشانان را از نوع خدمت از جان برشمرد و افزود: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی با روحیه پیگیری که داشته، جزو سازمان‌های پای کار شهرستان بوده و توانسته تغییرات بسیار خوبی را به وجود بیاورد.

سیدکمال علوی به حضور فعال سازمان آتش‌نشانی در حوادث و در زمان‌های لازم اشاره کرد و گفت: حضور سازمان آتش‌نشانی به عنوان یک سازمان توانمند در عملیات‌ها به گونه‌ای بوده که حتی در برخی بخش‌ها و برخی حوادث، زودتر از واحدهای امدادی آن منطقه در محل حاضر بوده و در مانورها نیز حضوری پررنگ و فعال داشته است.

وی همچنین با اذعان به اینکه کازرون هنوز خیلی از استانداردها و ایده‌آل‌های لازم را در بحث ایمنی دارا نیست، خاطرنشان کرد: این باعث می‌شود که هر چه هم که مجموعه آتش‌نشانی سرعت عمل و چابکی داشته باشد، باز هم به دلیل عدم وجود استاندارد در ساخت و سازها و دسترسی‌های لازم، در برخی موارد متاسفانه شاهد افزایش آمار خسارات باشیم.

دستاوردهای مهم سازمان آتش نشانی کازرون در بخش تجهیزات تخصصی

فرماندار کازرون همچنین از مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خواست که به ویژه برای بازار کازرون طراحی لازم درخصوص بحث دسترسی‌های اولیه جهت ارتقای ایمنی در زمان حادثه صورت گیرد.

وی ادامه داد: در این زمینه و همچنین در بحث نردبان تلاش می‌کنیم با تخصیص اعتبارات لازم مجموعه توانمند آتش‌نشانی را یاری کنیم.

در پایان از سوی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی لوح‌های تقدیری به فرماندار، معاونین و بخشدار مرکزی اهدا شد.

گفتنی است: در خصوص مسائل ایمنی شهرستان به ویژه در مورد بازار کازرون، پیش از این بارها از سوی سازمان آتش‌نشانی کازرون ارزیابی و بازرسی‌های لازم انجام شده و به مراجع ذیصلاح نامه‌نگاری شده است.

نویسنده: روابط عمومی سازمان آتش نشانی کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶