پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
خطیب جمعه قائمیه:
امام‌جمعه قائمیه گفت: مردم از شورای پنجم انتظار دارند مصلحت شهر و مردم را بر مصالح فردی ترجیح دهند.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه نمازجمعه این هفته قائمیه با اشاره به ۴ شهریور و روز کارمند اظهار داشت: اعتبار اجتماعی کارمند زیاد است و کارمندی یک اعتبار به شمار می‌رود، پس این فرد باید الگوی سایر اقشار جامعه باشد.

امام‌جمعه قائمیه روز عرفه را روز پیروزی انسان بر طاغوت نفس عنوان کرد و گفت: روز عرفه، روز تفکر و رسیدن به معرفت و شناخت است.

انصاری با اشاره به هفته دولت و تشکر از بخشدار چنارشاهیجان و فرماندار شهرستان کازرون اظهار داشت: عمده وظیفه رئیس‌جمهور و دولتمردان گشایش اقتصادی همراه با ارتقاء فرهنگی دینی مردم است.

وی متذکر شد: در شهر ما جای کارخانجات خالی است و با توجه به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، از ثروتمندان و متمکنین توقع می‌رود بخشی از سرمایه خود را در ناحیه صنعتی قائمیه به تولید اختصاص دهند و مسؤولان نیز فکری به حال اشتغال و معیشت مردم کنند.

این مقام مسؤول بابیان اینکه حوزه علمیه قائمیه در روز شنبه ساعت ۶ عصر افتتاح می‌گردد افزود: افتتاح حوزه علمیه همزمان با بزرگداشت بیست و سومین سالگرد درگذشت امام‌جمعه فقید شهرمان حجت‌الاسلام رضوی خواهد بود.

شورا مصلحت شهر و مردم را بر مصالح فردی ترجیح دهد/ انتخاب شهردار حق‌الناس است

امام‌جمعه قائمیه بابیان اینکه از شورای پنجم انتظار داریم در یک فضای آرام و با حفظ وحدت و برادری مسئولیت‌های خود را به عهده بگیرند گفت: مردم از شورای پنجم انتظار دارند مصلحت شهر و مردم را بر مصالح فردی ترجیح دهند. برنامه شورا و شهردار را با مطالبات به‌حق مردم تنظیم کنید؛ مردم به شما اعتماد کردند و باید مراقب باشید تا از ظرفیت‌های مردمی و معتمدین و خیرین بیشتر استفاده کنید.

خطیب جمعه قائمیه انتخاب شهردار جدید را حق‌الناس دانست و تصریح کرد: در مورد انتخاب شهردار با اعضای شورای شهر گفتگویی انجام‌گرفته و دغدغه خود و مردم را به‌تفصیل شرح دادم و تصمیم نهایی با شما است.

وی شهردار قائمیه را انسانی پاک‌دست و مؤمن دانست تأکید کرد: هرچند به کار ایشان  انتقاداتی نیز وارد است، اما وقتی ارزیابی می‌کنیم و منصفانه قضاوت می‌کنیم می‌بینیم نسبت به دوران گذشته شهر تغییرات زیادی داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در قائمیه تصریح کرد: شهردار فعلی مسلط بر کار است و اگر کسی را پیدا کردید از ایشان قوی‌تر و یک سر و گردن بالاتر باشد به فکر شهردار جدید باشید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳